Субота, 20.04.2024, 08:33
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

БІБЛІОТЕКА Славутицького ЗЗСО №1

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Актуально [206]
Виставки [34]
Заходи [149]
Видавнича діяльність [25]
рекомендаційна бібліографія, пам'ятки, бюлетені нових надходжень, огляди літератури, тощо
Ми пишаємось [12]
Кінозал [13]
екранізація програмових творів
Наші партнери
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області
Славутицький ЗЗСО №1
Журнал "Шкільний бібліотечно-інформаційний центр"
Бібліотека ЗЗСО №3
Бібліотека ліцею "БезМеж"
Бібліотека ліцею
Форма входу
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
е-підручники
Наше опитування
Чи може інформація із Internet замінити користування бібліотеками?
Всього відповідей: 41
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Головна » 2017 » Листопад » 2 » Формування конкурентноздатної особистості через удосконалення освітнього простору, творчу взаємодію учасників освітнього процесу
15:06
Формування конкурентноздатної особистості через удосконалення освітнього простору, творчу взаємодію учасників освітнього процесу

список літератури

Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності, від нашого мистецтва та мудрості залежить життя дитини, здоров’я, розум, характер, воля, інтелектуальне обличчя, її місце та роль у житті, її щастя.

В. Сухомлинський

  1. Антонюк, Л.В. Психолого-педагогічні проблеми обдарованої особистості в школі й сім’ї [Текст] / Л.В. Антонюк // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 13 – 14. – С. 2 – 11.
  2. Березіна, Н. Основні орієнтири виховання учнів [Текст] / Н. Березіна // Заступник директора школи. – 2012. – № 1. – С. 68 – 75.
  3. Білоцька, Т. Співпраця школи і позашкільного навчального закладу [Текст] / Т. Білоцька // Заступник директора школи. – 2012. – № 8. – С. 44 – 47.
  4. Василенко, С.В. Формування самоосвітньої компетентності учнів [Текст]: засідання педагогічної ради / С.В. Василенко // Завучу. Усе для роботи. – 2016. – № 9 – 10. – С. 6 – 12.
  5. Власюк, О. Як розкрити потенціал дитини : акмеологічні прийоми активізації пізнавальної діяльності [Текст] / О. Власюк // Учитель початкової школи. – 2016. – № 6. – С. 24 – 26.
  6. Гала, С.М. оновлення змісту, форм і методів роботи з батьками [Текст] / С.М. Гала // Виховна робота в школі. – 2017. – № 9. – С. 24 – 30.
  7. Глинянюк, Н. Формування вміння вчитися : психолого-педагогічний аспект [Текст] / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи. – 2014. – № 11. – С. 7 – 10.
  8. Гримач, І.М. Розвиток в учнів життєвих компетентностей на підставі системи цінностей і якостей особистості [Текст] / І.М. Гримач // Виховна робота в школі. – 2016. – № 3. – С. 5 – 10.
  9. Гурковська, Т. Як спілкуватися з батьками учнів, щоб до вас прислухалися [Текст] / Т. Гурковська // Практика управління закладом освіти. – 2017. – № 10. – С. 52 – 57.
  10. Денісова, О.Д. Формування конкурентноспроможного випускника – головне завдання сучасної школи [Текст] / О.Д. Денісова // Географія та економіка в сучасній школі. – 2012. – № 10. – С. 9 – 11.
  11. Задорожна, Л.В. Формування соціальної компетентності учнів засобом навчальної мотивації [Текст] / Л.В. Задорожна // Історія та правознавство. – 2017. – № 4 – 5. – С. 13 – 18.
  12. Кельнер, С.С. Шляхи розвитку творчих здібностей учнів [Текст] / С.С. Кельнер // Завучу. Усе для роботи. – 2015. – № 15 – 16. – С.38 – 55.
  13. Климко, Л.В. Партнерство – складова державно-громадського управління навчальним закладом [Текст] / Л.В. Климко // Управління школою. – 2016. – № 7 – 9. – С. 8 – 10.
  14. Кононенко, О. Плекати особистість – головна місія вчителя: параметри особистісного зростання учня [Текст] / О. Кононенко // Учитель початкової школи. – 2014. – № 2. – С. 7 – 9.
  15. Кононенко, О. Розвиваємо особистість учня: поради вчителеві [Текст] / О. Кононенко // Учитель початкової школи. – 2014. – № 3. – С. 5 – 8.
  16. Кременчугська, Т.С. Формування самоосвітньої компетентності учнів [Текст] / Т.С. Кременчугська // Географія. – 2013. – № 15 – 16. – С. 29 – 34.
  17. Кучеренко, Т.Л. Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів [Текст] / Т.Л. Кучеренко // Управління школою. – 2015. – № 13 – 15. – С. 52 – 95.
  18. Леонова, Л. Створення освітніх траєкторій для обдарованої молоді в загальноосвітній школі [Текст] / Л. Леонова // Завуч. – 2014. – № 15. – С. 24 – 29.
  19. Манько, В.А. Роль мотивації в підвищенні навчальних досягнень учнів [Текст] / В.А. Манько // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 9 – 10. – С. 34 – 37.
  20. Маслюк, В.І. Розвиток особистісної компетентності у старшокласників [Текст] / В.І. Маслюк // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2016. – № 8. – С. 18 – 25.
  21. Мельничук, Л.С. Школа як осередок розвитку громади [Текст] / Л.С. Мельничук // Завучу. Усе для роботи.(Вкладка). – 2016. – № 3 – 4. – С.22-1 – 22-6.
  22. Митник, О. Розвивальне освітнє середовище у початковій школі як чинник становлення успішної особистості [Текст] / О. Митник // Початкова школа. – 2016. – № 5. – С. 1 – 4.
  23. Мураховська, О.Н. Створення ситуації успіху – допомога творчому учневі [Текст] / О.Н. Мураховська // Педагогічна майстерня. – 2015. – № 7. – С. 12 – 17.
  24. Новак, М. Теоретичні основи формування комунікативної компетентності молодших школярів [Текст] / М. Новак // Початкова школа. – 2014. – № 2. – С. 56 – 58.
  25. Пензай, Л. Становлення особистості дитини в сучасному освітньому просторі [Текст] / Л. Пензай // Відкритий урок. – 2015. – № 11 – 12. – С. 18 – 19.
  26. Перехейда, О.М. Державно-громадський характер управління [Текст] / О.М. Перехейда // Управління школою. – 2016. – № 31 – 33. – С. 44 – 94.
  27. Перехейда, О.М. Інформатизація освітнього простору гімназії – суттєвий резерв підвищення якості освіти  [Текст] / О.М. Перехейда // Управління школою. – 2016. – № 16 – 18. – С. 40 – 57.
  28. Петрикова, Н. Оптимальні умови розвитку якісної освіти [Текст] / Н. Петрикова // Відкритий урок. – 2011– № 12. – С.8.
  29. Ралко, В.М. Формування освітнього простору життєтворчості особистості в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / В.М. Ралко // Завучу. Усе для роботи. – 2015.  – № 5 – 6. – С.65 – 68.
  30. Рябчун, О. Батьківський комітет – надійний партнер і помічник навчального закладу [Текст] / О. Рябчун // Практика управління закладом освіти. – 2013. – № 2. – С. 46 – 55.
  31. Сагун, О. Формування інтелектуальних компетенцій учнів [Текст] / О. Сагун // Завуч. – 2014.  – № 2. – С.13 – 18.
  32. Світлична, В.М. Акмеологія як умова підвищення якості освіти [Текст] / В.М. Світлична // Завучу. Усе для роботи. – 2013.  – № 3 – 4. – С.7 – 9.
  33. Святенко, О. Коли батьківські збори в радість: секрети успішної організації  [Текст] / О. Святенко // Практика управління закладом освіти. – 2017. – № 09. – С. 58 – 61.
  34. Батьківські збори – основний спосіб взаємодії з батьками учнів. Тому важливо правильно спланувати їх та ефективно провести. Як організувати збори, аби вони мали результат, а не перетворювалися на «повинність»?
  35. Суходольська, О.В. Формування в учнів мотивації до успіху в навчанні [Текст] / О.В. Суходольська, О.В. // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2016. – № 8. – С. 4 – 8.
  36. Теслюк, О.О. Соціальне партнерство як складова діяльності навчальних закладів  [Текст] / О.О. Теслюк // Управління школою. – 2016. – № 7 – 9. – С. 11 – 15.
  37. Ткаченко, А.О. Сучасне освітнє середовище: вимоги та виклики Нової української школи [Текст] / А.О. Ткаченко // Інформаційно-методичний збірник. – 2017. – № 8. – С. 57 – 60.
  38. Ткачук, А.О. Виховання компетентної особистості – завдання сучасної школи [Текст] / А.О. Ткачук // Виховна робота в школі. – 2012. – № 8. – С. 2 – 4.
  39. Цимаєнко, Т. Формування творчої особистості [Текст] / Т. Цимаєнко // Відкритий урок. – 2015. – № 5. – С. 42 – 45.
  40. Чаркіна, Т.І. Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі [Текст] / Т.І. Чаркіна // Історія та правознавство. – 2017. – № 1 – 2. – С. 8 – 12.
  41. Щебликіна, О.М. Спрямування діяльності педагогів на партнерство з учнями, батьками, громадськістю  [Текст] / О.М. Щебликіна //  Управління школою. – 2016. – № 19 – 21. – С. 29 – 31.
  42. Шегеда, А.Ф. Сучасні трактування поняття «якість освіти» [Текст] / А.Ф. Шегеда // Завучу. Усе для роботи. (Вкладка). – 2015.  – № 1 – 2. – С.20-7 – 20-10.
  43. Шепель, Т.С. Громадсько-активна школа як ефективний механізм впливу на якість освітніх послуг [Текст] / Т.С. Шепель // Управління школою. – 2016. – № 19 – 21. – С. 43 – 35.

Список підготувала: бібліотекар Н.М. Мурзич

Категорія: Видавнича діяльність | Переглядів: 636 | Додав: Бібліотека_ЗОШ№1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]