П`ятниця, 03.05.2024, 04:02
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

БІБЛІОТЕКА Славутицького ЗЗСО №1

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Актуально [206]
Виставки [34]
Заходи [149]
Видавнича діяльність [25]
рекомендаційна бібліографія, пам'ятки, бюлетені нових надходжень, огляди літератури, тощо
Ми пишаємось [12]
Кінозал [13]
екранізація програмових творів
Наші партнери
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області
Славутицький ЗЗСО №1
Журнал "Шкільний бібліотечно-інформаційний центр"
Бібліотека ЗЗСО №3
Бібліотека ліцею "БезМеж"
Бібліотека ліцею
Форма входу
Календар
«  Лютий 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
е-підручники
Наше опитування
Чи може інформація із Internet замінити користування бібліотеками?
Всього відповідей: 41
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Головна » 2023 » Лютий » 20 » Система оцінювання здобувачів освіти: досягнення, проблеми, шляхи удосконалення
11:30
Система оцінювання здобувачів освіти: досягнення, проблеми, шляхи удосконалення

 список джерел інформації

Оцінювання – це діалог і обов’язковий зворотний зв'язок між учителем, учнем та батьками, і він має бути спрямований на перспективу.

Аня Хурінайнен-Косунен, 
магістр освіти, 
викладачка Гельсінського університету

 

  1. Бобровський, М.В. Внутрішня система забезпечення якості освіти: Абетка для директора: рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти [Текст] / М.В. Бобровський, С.І. Горбачов, О.О. Заплотинська. – Київ: Державна служба якості освіти, 2019 - 240 с.
  2. Компетентнісний підхід до формування і перевірки мовних і мовленнєвих знань і вмінь учнів з української мови [Текст] // Вашуленко, М.С. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод. посіб. / М.С. Вашуленко. – Київ: Освіта, 2019. – С. 182-185. 
  3. Методика контролю і оцінювання освітніх досягнень учнів/учениць[Текст] // Нова українська школа: методика навчання фізичної культури у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти: для педагогічних працівників : навч.-метод. посіб./ А.А. Боляк, Г.А. Коломоєць, А.А. Ребрина, Н.Л. Боляк. – Київ: Освіта, 2021. – С. 151-156.   
  4. Нова українська школа: організація дистанційного і змішаного навчання у початковій школі : навч.-метод. посіб. [Текст] / [О.О. Трипольська, О.А. Блізнякова, О.В. Вовк та ін.]. –  Харків: Ранок, 2021. – 208 с.  
  5. Онопрієнко, О.В. Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи : навч.-метод. посіб. [Текст] / О.В. Онопрієнко. – Харків: Ранок, 2021. – 208 с. 
  6. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст]  // Нова українська школа: порадник для вчителя : навч.-метод. посіб. / за заг. ред. Н.М. Бібік. – Київ: Літера ЛТД, 2018. – С. 94-104.
  7. Оцінювання знань як педагогічна проблема [Текст]  // Навчання. Нові стратегії розвитку / упоряд. Г. Сиротенко. – Київ: Шкільний світ, 2007. – С. 78-83. – (Б-ка «Шк. світу»).
  8. Оцінювання навчальних досягнень учнів з освітньої галузі «Технології» [Текст] // Нова українська школа: технологічна освіта у початковій школі : для педагогічних працівників: навч.-метод. посіб. / Тетяна Гільберг, Ніна Павич, Галина Бучківська, Валентина Греськова. – Київ: Генеза, 2021. – С. 133-148.
  9. Оцінювання освітніх результатів молодших школярів [Текст] // Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : для педагогічних працівників : навч.-метод. посіб. / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Зоя Хитра, Ніна Павич. – Київ: Генеза, 2020. – С. 166-193.
  10. Сахно, О. Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного учня: тренінг для вчителів початкових класів [Текст] / О. Сахно  // Учитель початкової школи. – 2019. – №9. – С.28-31.
  11. Святенко, О. Ставити чи ні оцінки другокласникам [Текст]  / О. Святенко  // Практика управління закладом освіти. – 2020. – №4. – С.54-55.
  12. Система оцінювання здобувачів освіти [Текст] // Бобровський, М. В. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти / М.В. Бобровський, С.І. Горбачов, О.О. Заплотинська. – Київ: Державна служба якості освіти, 2019. –  С. 87-106.
  13. Фідкевич, О.Л. Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. – Київ: Генеза, 2019. – 64 с.
  14. Фідкевич, О.Л. Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти : для педагогічних працівників [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Богданець-Білоскаленко. – Київ: Генеза, 2020. – 96 с.
  15. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» [Текст] // Гільберг, Т.Г. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу  : навч.-метод. посіб. / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. –  Київ: Генеза, 2019. –  С. 229-242.


Список підготувала завідувач бібліотеки Ніна РЕМЕЗ

Категорія: Видавнича діяльність | Переглядів: 68 | Додав: Бібліотека_ЗОШ№1 | Теги: список, педрада, оцінювання | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]