Шкільне оцінювання та моніторинг якості освіти як умова підвищення навчальних досягнень учнів
список документів
Оцінка – це найгостріший інструмент, використання якого потребує величезного вміння і культури.
В. Сухомлинський
1. Амонашвілі, Ш.О. Виховна й освітня функції оцінки навчання школярів [Текст] / Ш.О. Амонашвілі // Педагогічна майстерність : хрестоматія : навчальний посібник / за ред. академ. АПН України І.А. Зязюна. – Київ : СПД Богданова А.М., 2008. – С. 380 – 381.
2. Ананьєв, Б.Г. Психологія педагогічної оцінки [Текст] / Б.Г. Ананьєв // Педагогічна майстерність : хрестоматія : навчальний посібник / за ред. академ. АПН України І.А. Зязюна. – Київ : СПД Богданова А.М., 2008. – С. 382 – 386.
3. Бондаренко, Л.С. Комплексні моніторингові дослідження [Текст] / Л.С. Бондаренко // Управління школою. – 2013. – № 19 – 21. – С. 29 – 71.
4. Бощенко, С.І. Проблеми оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі [Текст] / С.І. Бощенко // Завучу. Усе для роботи. – 2015. – № 13 – 14. – С. 2 – 12.
5. Валінкевич, Л. Моніторинг успішності [Текст] : педагогічна рада / Л. Валінкевич // Завуч. – 2009. – № 32. – С.5. – 9.
6. Величко, В. Оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / В. Величко // Відкритий урок. – 2011. – № 11. – С.35 – 38.
7. Галич, В. Інструмент впливу на особистість учня [Текст] / В. Галич // Система оцінювання і самооцінювання досягнень учнів / [упоряд. Ж. Сташко]. – Київ : Шкільний світ, 2006. – С. 107 – 124.
8. Денисюк, О. Освітній моніторинг у діяльності навчального закладу [Текст] / О. Денисюк // Заступник директора школи. – 2012. – № 5. – С.21 – 31.
9. Діагностика результатів навчання [Електронний ресурс] . – Режим доступу : http://readbookz.com/book/172/5479.html. – Назва з екрану.
10. Кельнер, С.С. Оцінювання знань як стимул розвитку [Текст] / С.С. Кельнер // Психологу. Усе для роботи. – 2012. – № 9. – С. 8 – 14.
11. Кузіна, С.І. Проблеми оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі [Текст] / С.І. Кузіна, З.Б. Бощенко // Завучу. Усе для роботи. – 2015. – № 13 – 14. – С. 2 – 12.
12. Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів з іноземної мови як умова забезпечення якості освіти [Електронний ресурс] . – Режим доступу : http://bibl.com.ua/informatika/28491/index.html. – Назва з екрану.
13. Перехейда, О.М. Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти [Текст] / О.М. Перехейда // Управління школою. – 2015. – № 28–30, 31–33.
14. Попфалуші, О. Вплив оцінки на молодших школярів [Текст] / О. Попфалуші // Відкритий урок. – 2015. – № 2. – С.32 – 37.
15. Система оцінювання і самооцінювання досягнень учнів / [упоряд. Ж. Сташко]. – Київ : Шкільний світ, 2006. – 128 с.
16. Смик, Л. Моніторинг в управлінні якістю освіти навчального закладу [Текст] / Л. Смик // Директор школи. – 2012. – № 15. – С.25 – 38.
17. Тихонова, Н. Технології моніторингового дослідження [Текст] / Н. Тихонова // Директор школи. – 2008. – № 31– 32 . – С.49 – 60.
18. Тумакова, Л. Л. Моніторинг якості знань учнів початкової школи [Текст] / Л.Л. Тумакова, Т.В. Савченко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 34 – 36. – С. 2 – 9.
19. Упровадження моніторингу освіти [Текст] / О. Ковальова // Завуч. – 2014. – № 2. – С.8 – 12.
20. Хомуха, О. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / О. Хомуха // Завуч. – 2014. – № 8. – С.2 – 6. – (Вкладка).
21. Шаповал, І. Проведення моніторингових досліджень у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / І. Шаповал // Заступник директора школи. – 2012. – № 5. – С.32 – 37.
22. Шпак, М.М. Вплив педагогічної оцінки на емоційний стан учня [Електронний ресурс] / М.М. Шпак. – Режим доступу : http://studentam.net.ua/content/view/7796/97/ . – Назва з екрану.
Укладач: бібліотекар Н.М. Мурзич |