список джерел інформації
Оцінювання – це діалог і обов’язковий зворотний зв'язок між учителем, учнем та батьками, і він має бути спрямований на перспективу.
Аня Хурінайнен-Косунен,
магістр освіти,
викладачка Гельсінського університету
- Бобровський, М.В. Внутрішня система забезпечення якості освіти: Абетка для директора: рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти [Текст] / М.В. Бобровський, С.І. Горбачов, О.О. Заплотинська. – Київ: Державна служба якості освіти, 2019 - 240 с.
- Компетентнісний підхід до формування і перевірки мовних і мовленнєвих знань і вмінь учнів з української мови [Текст] // Вашуленко, М.С. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод. посіб. / М.С. Вашуленко. – Київ: Освіта, 2019. – С. 182-185.
- Методика контролю і оцінювання освітніх досягнень учнів/учениць[Текст] // Нова українська школа: методика навчання фізичної культури у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти: для педагогічних працівників : навч.-метод. посіб./ А.А. Боляк, Г.А. Коломоєць, А.А. Ребрина, Н.Л. Боляк. – Київ: Освіта, 2021. – С. 151-156.
- Нова українська школа: організація дистанційного і змішаного навчання у початковій школі : навч.-метод. посіб. [Текст] / [О.О. Трипольська, О.А. Блізнякова, О.В. Вовк та ін.]. – Харків: Ранок, 2021. – 208 с.
- Онопрієнко, О.В. Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи : навч.-метод. посіб. [Текст] / О.В. Онопрієнко. – Харків: Ранок, 2021. – 208 с.
- Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] // Нова українська школа: порадник для вчителя : навч.-метод. посіб. / за заг. ред. Н.М. Бібік. – Київ: Літера ЛТД, 2018. – С. 94-104.
- Оцінювання знань як педагогічна проблема [Текст] // Навчання. Нові стратегії розвитку / упоряд. Г. Сиротенко. – Київ: Шкільний світ, 2007. – С. 78-83. – (Б-ка «Шк. світу»).
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з освітньої галузі «Технології» [Текст] // Нова українська школа: технологічна освіта у початковій школі : для педагогічних працівників: навч.-метод. посіб. / Тетяна Гільберг, Ніна Павич, Галина Бучківська, Валентина Греськова. – Київ: Генеза, 2021. – С. 133-148.
- Оцінювання освітніх результатів молодших школярів [Текст] // Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : для педагогічних працівників : навч.-метод. посіб. / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Зоя Хитра, Ніна Павич. – Київ: Генеза, 2020. – С. 166-193.
- Сахно, О. Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного учня: тренінг для вчителів початкових класів [Текст] / О. Сахно // Учитель початкової школи. – 2019. – №9. – С.28-31.
- Святенко, О. Ставити чи ні оцінки другокласникам [Текст] / О. Святенко // Практика управління закладом освіти. – 2020. – №4. – С.54-55.
- Система оцінювання здобувачів освіти [Текст] // Бобровський, М. В. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти / М.В. Бобровський, С.І. Горбачов, О.О. Заплотинська. – Київ: Державна служба якості освіти, 2019. – С. 87-106.
- Фідкевич, О.Л. Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. – Київ: Генеза, 2019. – 64 с.
- Фідкевич, О.Л. Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти : для педагогічних працівників [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Богданець-Білоскаленко. – Київ: Генеза, 2020. – 96 с.
- Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» [Текст] // Гільберг, Т.Г. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод. посіб. / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. – Київ: Генеза, 2019. – С. 229-242.
Список підготувала завідувач бібліотеки Ніна РЕМЕЗ |