Відповідно до плану роботи міського методичного об’єднання бібліотекарів закладів освіти та плану роботи бібліотеки школи №1, 25 березня 2015 року, в читальній залі шкільної бібліотеки, відбувся бібліотечний консиліум «Норми часу на основні процеси бібліотечної роботи».
Працівники бібліотек закладів освіти міста обговорили Типові норми часу на основні процеси бібліотечної роботи затверджені наказом Міністерства культури і туризму України № 1631/0/16-08 від 29.12.2008.
Шановні колеги, ви вперше отримали можливість вплинути на те, за якими підручниками навчатимуться ваші учні.
З 2 березня 2015 року, схвалені експертами підручники для учнів для 4 і 7 класів, стали доступними для шкіл на сайті репозитарія. Це фрагменти видань обсягом 60 сторінок зі змі
... Читати далі »
Інтерактивні технології – шлях до формування творчої особистості учня
список джерел інформації
Активні й інтерактивні методи у процесі навчання [Текст] / Н.М. Щербакова // Щербакова Н.М. Формування пізнавальної самостійності школярів. – Х. : Основа, 2013. – С. 50-60.
Величко, О.А. Інтерактивне навчання – умова формування окремих груп учнівських компетентностей [Текст] / О.А. Величко // Геогр
... Читати далі »
З годрдістю повідомляємо, шановні читачі, що уже третій рік поспіль наша бібліотека бере участь у Міжнародному проекті Міжнародної асоціації шкільних бібліотек «Розкажіть як ви святкуєте Міжнародний місячник шкільних бібліотек» ("What people are doing for ISLM 2014"). Матеріали з досвіду роботи шкільної бібліотеки представляють Україну та наше місто на сайті ... Читати далі »
В Україні у рамках Міжнародного місячника шкільних бібліотек проходив перший Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом «Шкільна бібліотека – стратегічний партнер освіти».
Протягом місяця бібліотекарі Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 оформляли виставки літератури: «Для вас, вчителі!», «Відлуння війни у поезії», «Де козак – там і слава, і воля…», проводили огляди літератури та огляди періодичних видань: «Сучасна книжка – сучасним дітям», «... Читати далі »