Оцінювання – це діалог і обов’язковий зворотний зв'язок між учителем, учнем та батьками, і він має бути спрямований на перспективу.
Аня Хурінайнен-Косунен,
магістр освіти,
викладачка Гельсінського університету
Бобровський, М.В. Внутрішня система забезпечення якості освіти: Абетка для директора: рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти [Текст] / М.В. Бобровський, С.І. Горбачов, О.О. Заплотинська. – Київ: Державна служба якості освіти, 2019 - 240 с.
Кожна дитина, незалежно від її можливостей, має право на успіх у житті, максимальне розкриття власних здібностей, що його може запропонувати якісна освіта.
Концепція НУШ
Асистент вчителя у закладі середньої освіти з інклюзивною формою навчання [Текст] : навчально-методичний посібник / А.А. Колупаєва та ін. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 216 с.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році [Електронний ресурс] : додаток до листа Мін. освіти і науки Укр. 31.08.2020 № 1/9-495. – Електронні тек
... Читати далі »
Інструментарій формувального оцінювання вчителя НУШ [Електронний ресурс] : [відео] / О.В. Прус. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=7Fq-F5Faxf8. – Назва з екрана.
Інтерактивні інструменти формувального оцінювання [Електронний ресурс] : вебінар : [відео] / Валентина Кодола. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=RcziNvNTh0Q. – Назва з екрана.
Кабан, Л.В. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у новій укр. школі [Електронний ресурс] / Л.В. Кабан // Народна освіта : електронне наукове фахове видання. –
... Читати далі »
Посібник «Сучасна шкільна бібліотека: організація роботи», в якому висвітлено технологію роботи сучасної шкільної бібліотеки, зокрема з питань формування бібліотечного фонду, забезпечення бібліотечного та бібліографічного обслуговування, застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, вдосконалення методів і форм соціокультурної діяльності, виховання інформаційної культури учнів, планування та звітності тощо. Додатки, вміщені в посібнику, сприятимуть організації роботи шкільної бібліотеки.
Докладніше з виданням можна ознайомитися за посиланням: ... Читати далі »
Барабаш, О. Педагогіка партнерства – сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи. – 2018. – № 8. – С. 3 – 7.
Василега, О. Адаптаційно-ігровий цикл навчання [Текст]: урахування вікових особливостей дітей 6 – 8 -річного віку в контексті впровадження НУШ / О. Василега // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 12 – 15.
Вашуленко, М. Надзвичайну для НУШ актуальність дослідницька має діяльність [Текст] : формування дослідницьких умінь на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик
... Читати далі »
Центр дослідження літератури для дітей та юнацтва уклав рекомендовані читацькі списки для дітей і підлітків. До списків увійшли класичні й сучасні твори зарубіжних та українських письменників, які, на думку експертів, є актуальними й цікавими для сучасних школярів.
Рекомендований список книжок зарубіжних письменників для дітей
Класика (для дітей)
Андерсен Ганс-Крістіан. Казки.
Баррі Джеймс Метью. Пітер Пен. Пітер Пен і Венді.
Бернет Френсіс. Таємний сад. Маленький лорд Фонтлерой. Маленька принцеса.
Ільницький, Д.О. Соціально-економічний вимір освітньої дипломатії: теорія, практика та методики аналізу [Електронний ресурс] / Д.О. Ільницький //. ̶ Режим доступу: http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/download/7130/7975. ̶ Назва з екрана.
Інноваційний менеджмент у закладах освіти [Текст] / І.О. Мармаза // Мармаза, О.І. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом. – Харків: Вид. група «Основа», 2004. – С.157 – 177.
Гамаюнов, В.Г. Дидактичний менеджмент: навчаюче управління [Текст] / В.Г. Гамаюнов. ̶ Харків: Вид. група «Основа», 2004. – 80 с.
Барабаш, О. Педагогіка партнерства – сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи. – 2018. – № 8. – С. 3 – 7.
Василенко, Г.О. Нетрадиційні форми роботи з батьками в школі [Текст] / Г.О. Василенко // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2016. – № 9. – С. 44 – 54.
Гала, С.М. оновлення змісту, форм і методів роботи з батьками [Текст] / С.М. Гала // Виховна робота в школі. – 2017. – № 9. – С. 24 – 30.
Гурковська, Т. Як спілкуватися з батьками учнів, щоб до вас прислухалися [Текст] / Т. Гурковська // Практика
... Читати далі »
Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності, від нашого мистецтва та мудрості залежить життя дитини, здоров’я, розум, характер, воля, інтелектуальне обличчя, її місце та роль у житті, її щастя.
В. Сухомлинський
Антонюк, Л.В. Психолого-педагогічні проблеми обдарованої особистості в школі й сім’ї [Текст] / Л.В. Антонюк // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 13 – 14. – С. 2 – 11.
Березіна, Н. Основні орієнтири виховання учнів [Текст] / Н. Березіна // Заступник директора школи. – 2012. – № 1. – С. 68 – 75.
Білоцька, Т. Співпраця школи і позашкільного навчально
... Читати далі »