Посібник «Сучасна шкільна бібліотека: організація роботи», в якому висвітлено технологію роботи сучасної шкільної бібліотеки, зокрема з питань формування бібліотечного фонду, забезпечення бібліотечного та бібліографічного обслуговування, застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, вдосконалення методів і форм соціокультурної діяльності, виховання інформаційної культури учнів, планування та звітності тощо. Додатки, вміщені в посібнику, сприятимуть організації роботи шкільної бібліотеки.
Докладніше з виданням можна ознайомитися за посиланням: ... Читати далі »
Барабаш, О. Педагогіка партнерства – сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи. – 2018. – № 8. – С. 3 – 7.
Василега, О. Адаптаційно-ігровий цикл навчання [Текст]: урахування вікових особливостей дітей 6 – 8 -річного віку в контексті впровадження НУШ / О. Василега // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 12 – 15.
Вашуленко, М. Надзвичайну для НУШ актуальність дослідницька має діяльність [Текст] : формування дослідницьких умінь на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик
... Читати далі »
Центр дослідження літератури для дітей та юнацтва уклав рекомендовані читацькі списки для дітей і підлітків. До списків увійшли класичні й сучасні твори зарубіжних та українських письменників, які, на думку експертів, є актуальними й цікавими для сучасних школярів.
Рекомендований список книжок зарубіжних письменників для дітей
Класика (для дітей)
Андерсен Ганс-Крістіан. Казки.
Баррі Джеймс Метью. Пітер Пен. Пітер Пен і Венді.
Бернет Френсіс. Таємний сад. Маленький лорд Фонтлерой. Маленька принцеса.
Ільницький, Д.О. Соціально-економічний вимір освітньої дипломатії: теорія, практика та методики аналізу [Електронний ресурс] / Д.О. Ільницький //. ̶ Режим доступу: http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/download/7130/7975. ̶ Назва з екрана.
Інноваційний менеджмент у закладах освіти [Текст] / І.О. Мармаза // Мармаза, О.І. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом. – Харків: Вид. група «Основа», 2004. – С.157 – 177.
Гамаюнов, В.Г. Дидактичний менеджмент: навчаюче управління [Текст] / В.Г. Гамаюнов. ̶ Харків: Вид. група «Основа», 2004. – 80 с.
Барабаш, О. Педагогіка партнерства – сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи. – 2018. – № 8. – С. 3 – 7.
Василенко, Г.О. Нетрадиційні форми роботи з батьками в школі [Текст] / Г.О. Василенко // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2016. – № 9. – С. 44 – 54.
Гала, С.М. оновлення змісту, форм і методів роботи з батьками [Текст] / С.М. Гала // Виховна робота в школі. – 2017. – № 9. – С. 24 – 30.
Гурковська, Т. Як спілкуватися з батьками учнів, щоб до вас прислухалися [Текст] / Т. Гурковська // Практика
... Читати далі »
Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності, від нашого мистецтва та мудрості залежить життя дитини, здоров’я, розум, характер, воля, інтелектуальне обличчя, її місце та роль у житті, її щастя.
В. Сухомлинський
Антонюк, Л.В. Психолого-педагогічні проблеми обдарованої особистості в школі й сім’ї [Текст] / Л.В. Антонюк // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 13 – 14. – С. 2 – 11.
Березіна, Н. Основні орієнтири виховання учнів [Текст] / Н. Березіна // Заступник директора школи. – 2012. – № 1. – С. 68 – 75.
Білоцька, Т. Співпраця школи і позашкільного навчально
... Читати далі »
Шкільне оцінювання та моніторинг якості освіти як умова підвищення навчальних досягнень учнів
список документів
Оцінка – це найгостріший інструмент, використання якого потребує величезного вміння і культури.
В. Сухомлинський
1. Амонашвілі, Ш.О. Виховна й освітня функції оцінки навчання школярів [Текст] / Ш.О. Амонашвілі // Педагогічна майстерність : хрестоматія : навчальний посібник / за ред. академ. АПН України І.А. Зязюна. – Київ : СПД Богданова А.М., 2008. – С. 380 – 381.
Вибір професії можна порівняти з розв’язанням складної задачі,
до того ж із багатьма невідомими,
коли потрібно врахувати безліч чинників.
Доктор психологічних наук, професор Л.А. Головей
З метою забезпечення високої ефективності профорієнтаційної роботи в школі, пропонуємо список літератури на допомогу педагогічному колективу. Даний список містить публікації, щодо розширення знань учнів про різні сфери праці, професії. В статтях представлені різні форми профорієнтаційних заходів для різних вікових категорій.
Інтерактивні технології – шлях до формування творчої особистості учня
список джерел інформації
Активні й інтерактивні методи у процесі навчання [Текст] / Н.М. Щербакова // Щербакова Н.М. Формування пізнавальної самостійності школярів. – Х. : Основа, 2013. – С. 50-60.
Величко, О.А. Інтерактивне навчання – умова формування окремих груп учнівських компетентностей [Текст] / О.А. Величко // Геогр
... Читати далі »