cписок літератури
- Барабаш, О. Педагогіка партнерства – сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи. – 2018. – № 8. – С. 3 – 7.
- Василенко, Г.О. Нетрадиційні форми роботи з батьками в школі [Текст] / Г.О. Василенко // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2016. – № 9. – С. 44 – 54.
- Гала, С.М. оновлення змісту, форм і методів роботи з батьками [Текст] / С.М. Гала // Виховна робота в школі. – 2017. – № 9. – С. 24 – 30.
- Гурковська, Т. Як спілкуватися з батьками учнів, щоб до вас прислухалися [Текст] / Т. Гурковська // Практика управління закладом освіти. – 2017. – № 10. – С. 52 – 57.
- Коломис, А.М. Співпраця школи, сім’ї та батьківської громади як важливий компонент ефективної діяльності закладу освіти [Текст]: реалізація проекту «Психолого-педагогічна освіта батьків» / А.М. Коломис // Виховна робота в школі. – 2018. – № 5. – С. 43 – 44.
- Костюк, І.А. Робота школи з батьками: які обрати акценти [Текст] / І.А. Костюк // Виховна робота в школі. – 2016. – № 12. – С.25 – 28.
- Марченко, О.А. Взаємодія класного керівника і батьків [Текст] / О.А. Марченко // Виховна робота в школі. – 2017. – № 11. – С. 46 – 52.
- Мельник, Н. Місія – розвинути здібності кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками [Текст]: із досвіду Рівненського обл. інституту післядипломної пед. освіти / Н. Мельник, В. Долід // Інформаційний збірник для директора школи та зав. дит. сад. – 2019. – № 6. – С. 19 – 28.
- Митник, О. Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підґрунтя щасливого дитинства [Текст] / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик // Початкова школа. – 2017. – № 2. – С.6 – 9.
- Паніна, С. Партнерські стосунки в системі «дитина – батьки – вчитель» як чинник гармонійного розвитку учнів [Текст] / С. Паніна // Початкова школа. – 2018. – № 9. – С. 45 – 48.
- Пошелюжний, О. Батьківські збори, на які хочеться повертатися [Текст] / О. Пошелюжний // Всеосвіта. – 2019. – № 3. – С.46 – 48.
- Рябчун, О. Батьківський комітет – надійний партнер і помічник навчального закладу [Текст] / О. Рябчун // Практика управління закладом освіти. – 2013. – № 2. – С. 46 – 55.
- Святенко, О. Коли батьківські збори в радість: секрети успішної організації [Текст] / О. Святенко // Практика управління закладом освіти. – 2017. – № 09. – С. 58 – 61.
- Сесик, О.О. Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули «нової школи» / О.О. Сесик // Виховна робота в школі. – 2017. – № 3. – С. 2 – 4.
- Смоляк, В. Ефективне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю всіх учасників навчального процесу: модель персонального навчального середовища вчителя початкової школи [Текст] / В. Смоляк // Учитель початкової школи. – 2018. – № 4. – С.3 – 6.
- Співпраця батьків та вчителя початкової школи [Текст] / упоряд. М.П. Козіцька. – Харків : Вид. група «Основа», 2009. – 110 с. – ( Бібліотека журн. «Початкове навчання та виховання»; вип. 5).
- Сучасні методи, форми і прийоми роботи з батьками учнів [Текст] // Кірик, М. Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти / М. Кірик, Л, Данилова. – Львів: Вид. «Світ», 2019. – С.94 – 110.
- Фещук, Л. Як співпрацюють діти, вчитель, мами й тата, то будуть добрими й навчальні результати [Текст] : досвід упровадження педагогіки партнерства / Л. Фещук [ та ін.] // Учитель початкової школи. – 2019. – № 2. – С. 38 – 41.
- Щебликіна, О.М. Спрямування діяльності педагогів на партнерство з учнями, батьками, громадськістю [Текст] / О.М. Щебликіна // Управління школою. – 2016. – № 19 – 21. – С. 29 – 31.
Список підготувала: бібліотекар Ніна Мурзич |