ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ
- Барабаш, О. Педагогіка партнерства – сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи. – 2018. – № 8. – С. 3 – 7.
- Василега, О. Адаптаційно-ігровий цикл навчання [Текст]: урахування вікових особливостей дітей 6 – 8 -річного віку в контексті впровадження НУШ / О. Василега // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 12 – 15.
- Вашуленко, М. Надзвичайну для НУШ актуальність дослідницька має діяльність [Текст] : формування дослідницьких умінь на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 3 – 6.
- Гетьман, О. Щоб у навчанні мати успіхи помітні, освоюєм стратегії новітні [Текст] : застосування прийомів розвитку критичного мислення на уроках навчання грамоти / О. Гетьман // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 32 – 34.
- Гребеніченко, Ю.М. Упровадження сучасних технологій навчання в освітньому середовищі Нової української школи [Текст] / Ю.М. Гребеніченко // Інформаційно – методичний збірник. – 2017. – № 12. – С. 70 – 79.
- Гонківська, О.В. Парадигми особистісно зорієнтованого підходу до виховання дитини [Текст] / О.В. Гонківська // Виховна робота в школі. – 2019. – № 4. – С. 5 – 6.
- Гриценко, О. Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи [Текст] / О. Гриценко, Т. Юрченко // Початкова школа. – 2018. – № 3. – С.1 – 5.
- Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей [Текст] / Я. Дробчак, І. Кутняк // Початкова школа. – 2019. – № 6. – С. 51 – 53.
- Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування «компетенцій майбутнього в учнів Нової української школи [Текст] / О. Іщенко, С. Логачевська // Початкова школа. – 2019. – № 2. – С. 38 – 39.
- Кириленко, С. Інноваційні освітні технології в реалізації концепції Нової української школи [Текст] / С.І. Кириленко // Інформаційний збірник для директора школи та зав. дит. сад. – 2019. – № 6. – С. 4 – 14.
- Кірик, М. Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти [Текст] : навч .- метод. посіб. / М. Кірик, Л. Данилова. – Львів : Світ, 2019. – 208 с.
- Кононенко, Ю.Г. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу Нової української школи [Текст] / Ю.Г. Кононенко // Інформаційний збірник та коментарі МОНУ. – 2018. – № 5. – С. 23 – 25.
- Косарєва, Н.П. Сучасний погляд на превентивне виховання в Новій українській школі [Текст] / Н.П. Косарєва // Виховна робота в школі. – 2018. – № 5. – С. 31 – 42.
- Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі [Текст] / Б. Космовський // Початкова школа. – 2019. – № 6. – С. 11 – 16.
- 15.Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра [Текст] / В. Курило, А. Остроуменко // Початкова школа. – 2019. – № 2. – С.1 – 4.
- Ніколенко, О. Компететності – сходинки до сучасного світу: інтеграція учнів у сучасний світ – головне завдання Нової української школи [Текст] / О. Ніколенко // Всесвітня література в шк. України. – 2018. – № 1. – С. 2 – 7.
- Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти [Текст] : навчально-метод. посіб. / Г.І. Дмитрів [та ін.]. – Львів : Світ, 2019. – 208 с.
- Нова українська школа: порадник для вчителя [Текст] : навчально-метод. посіб. / за заг. ред. Н.М. Бібік. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 208 с.
- Семчук, Н. Нова українська школа: перша сходинка у реформуванні галузі освіти [Текст] / Н. Семчук // Інформаційний збірник для директора школи та зав. дит. сад. – 2019. – № 6. – С. 14 – 18.
- Сесик, О.О. Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули «нової школи» [Текст] / О.О. Сесик // Виховна робота в школі. – 2017. – № 3. – С. 2 – 4.
- Смоляк, В. Ефективне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю всіх учасників навчального процесу [Текст] : модель персонального навчального середовища вчителя початкової школи / В. Смоляк // Учитель початкової школи. – 2018. – № 4. – С. 3 – 6.
- Юрченко, О. Навчання в радість [Текст] : способи мотивування молодших школярів до навчання у школі / О. Юрченко // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 35 – 37.
- Ягупа, І. Адаптаційно-ігровий цикл початкової освіти [Текст] : особливості організації діяльності учнів / І. Ягупа // Учитель початкової школи. – 2018. – № 3. – С. 28 – 31.
ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАННЯ
Інтегровані дні, заняття
- Анишинець, М. Асканію-Нову відвідати зможем – знання математики нам допоможуть [Текст] : інтегрований урок математики та природознавства у 2-му класі / М. Анишинець // Учитель початкової школи. – 2019. – № 6. – С. 40 – 43.
- Бойко, О. Активно граємо, навчаємось – закони світу відкриваємо [Текст] : добірка завдань практично-діяльнісного спрямування з теми «Способи пізнання» для учнів 2-го класу / О. Бойко, Л. Шрамко // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 44 – 48.
- Головко, І. Я і моя Батьківщина [Текст] : конспект занять інтегр. навч. дня у першому кл. / Я. Головко // Початкова школа. – 2018. – № 4. – С. 4 – 7.
- Захаркевич, Є. У квест осінній вирушаймо, ознаки осені шукаймо [Текст] : конспект занять інтегров. навч. дня у 2-му кл. / Є. Захаркевич, В. Мацак, У. Щурко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 9. – С. 26 – 31.
- Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування «компетенцій майбутнього» в учнів Нової української школи [Текст] / О. Іщенко,С. Логачевська // Початкова школа. – 2019. – № 2. – С. 38 – 39.
- Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі (математика, основи здоров'я) [Текст] / Я. Коцубо // Початкова школа. – 2018. – № 2. – С. 37 – 39.
- Киян, Л. Інтегрований урок укр. мови у 1 кл. [Текст] : тема «Зима» / Л. Киян // Початкова школа. – 2018. – № 12 – С. 14 – 17.
- Коваль, Н. Зробити тему цікавішою є спосіб – об'єднати з іншими! [Текст] : інтеграція змісту кількох навч. предметів навколо природ. теми / Н. Коваль, А. Олійник // Учитель початкової школи. – 2018. – № 5. – С. 10 – 13.
- Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день [Текст] : тема «Життя птахів узимку» / М. Крижанівська // Початкова школа.– 2018. – № 12. – С 33 – 35.
- Лапіна, А. Міжпредметна інтеграція: формуємо цілісне сприйняття світу [Текст] : добірка комплексних вправ для учнів 1-го кл. / А. Лапіна // Учитель початкової школи. – 2018. – № 7. – С. 15– 17.
- Пинка, Н. У царстві квітів [Текст] : конспект занять інтегров. навч. дня у 1-му кл. / Н. Пинка // Учитель початкової школи. – 2018. – № 3. – С. 32 – 37.
- Розпутня, О. Спорт та ігри люблять всі – і дорослі, і малі! [Текст] : рекомендації до проведення тематичного тижня «Спорт у 1-му класі» / О. Розпутня // Учитель початкової школи. – 2019. – № 3. – С. 24 – 26.
- Тараненко, С. Як веселка дітей чарувала, добрий настрій усім дарувала [Текст] : конспект занять інтегров. навч. дня у 1-му кл. / С. Тараненко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 5. – С. 19 – 23.
- Харковенко, Т. Незвичайна циркова вистава – і розвага, і навчальні вправи [Текст] : конспект занять інтегр.навч. дня у 2-му класі / Т. Харковенко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 4 – С. 30 – 35.
- Шиленко, С. Ставати діловими і малюкам не рано. Погодьтесь, підприємливість - це зовсім непогано! [Текст] : метод. рекоменд. до виклад. теми тижня « Ми - підприємливі у 1-му класі» / С. Шиленко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 12. – С. 18 – 24.
- Ягупа,І. Інтегровані заняття у 1 кл. [Текст] /І. Ягупа // Початкова школа. – 2019. – № 1. – С. 19 – 28. – Поч. Продовж. №2.
- 17. Якименко, С. Велика космічна мандрівка [Текст] : конспект занять інтегров. навч. дня у 2-му класі / С. Якименко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 6. – С. 420– 25.
- Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі спів учителювання [Текст] / С. Якименко [та ін.] // Початкова школа. – 2019. – № 3. – С. 25 – 30.
- Якимець, Л. Зима-чарівниця [Текст] : тематичний день у 1 кл. / Л. Якимець // Початкова школа. – 2018. – № 11. – С. 18 – 22.
ПРАКТИЧНІ НАРОБКИ
Ранкові зустрічі
- Вдовиченко, Т. Хай одного разу вранці вас захоплять тупутанці! [Текст] : створення сприятливого психологічного мікроклімату на весь день / Т. Вдовиченко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 11. – С. 55 – 56.
- Іщенко, О. Нові знання отримати готові? Спішіть до нас на зустрічі ранкові! [Текст] : сценарії ранкових зустрічей у 2 - му класі / О. Іщенко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 12. – С. 25 – 29.
- Іщенко, О. Щоб днина плідною вдалася і чудовою, її почнімо зустріччю ранковою! [Текст] : сценарії ранкових зустрічей у 2-му класі / О. Іщенко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 4. – С. 26 – 29.
- Кавун, В. Ми вранці зустрічаємось – корисного навчаємось[Текст] : сценарії ранкових зустрічей у 2-му класі / В. Кавун // Учитель початкової школи. – 2018. – № 7. – С. 28 – 34.
- Тверітінова, О. Почнім заняття щоденно цікаво і небуденно [Текст] : сценарії ранкових зустрічей у 1-му класі / О. Тверітінова // Учитель початкової школи. – 2019. – № 7. – С. 37 – 39.
- Яковенко, Л. Зразки проведення ранкових зустрічей [Текст] / Л. Яковенко // Початкова школа. – 2018. – № 9. – С. 18 – 20.
Список підготувала бібліотекар Ніна МУРЗИЧ |