Неділя, 09.08.2020, 21:31
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

БІБЛІОТЕКА ЗОШ №1 м.Славутича

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Актуально [177]
Виставки [33]
Заходи [81]
Видавнича діяльність [22]
рекомендаційна бібліографія, пам'ятки, бюлетені нових надходжень, огляди літератури, тощо
Ми пишаємось [7]
Кінозал [13]
екранізація програмових творів
Наші партнери
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області
Славутицький міський методичний центр
НАША ШКОЛА
Журнал "Шкільний бібліотечно-інформаційний центр"
Бібліотека ЗОШ №2
Бібліотека ЗОШ №3
Бібліотека ЗОШ №4
Бібліотека ліцею
Форма входу

Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
е-підручники
Наше опитування
Чи може інформація із Internet замінити користування бібліотеками?
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Головна » 2020 » Березень » 31 » НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: бібліографічний список
14:46
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: бібліографічний список

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

  1. Барабаш, О. Педагогіка партнерства – сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш  // Учитель початкової школи. – 2018. – № 8. – С. 3 – 7.
  2. Василега, О. Адаптаційно-ігровий цикл навчання [Текст]: урахування вікових особливостей дітей 6 – 8 -річного віку в контексті впровадження НУШ / О. Василега  // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 12 – 15.
  3. Вашуленко, М. Надзвичайну для НУШ актуальність дослідницька має діяльність [Текст] : формування дослідницьких умінь на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик  // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 3 – 6.
  4. Гетьман, О. Щоб у навчанні мати успіхи помітні, освоюєм стратегії новітні [Текст] : застосування прийомів розвитку критичного мислення на уроках навчання грамоти  / О. Гетьман // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 32 – 34.
  5. Гребеніченко, Ю.М. Упровадження сучасних технологій навчання в освітньому середовищі Нової української школи [Текст] / Ю.М. Гребеніченко // Інформаційно – методичний  збірник. – 2017. – № 12. – С. 70 – 79. 
  6. Гонківська, О.В. Парадигми особистісно зорієнтованого підходу до виховання дитини [Текст] / О.В. Гонківська // Виховна робота в школі. – 2019. – № 4. – С. 5 – 6.
  7. Гриценко, О. Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи [Текст] / О. Гриценко, Т. Юрченко // Початкова школа. – 2018. – № 3. – С.1 – 5.
  8. Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей [Текст] / Я. Дробчак, І. Кутняк // Початкова школа. – 2019. – № 6. – С. 51 – 53. 
  9. Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування «компетенцій майбутнього в учнів Нової української школи [Текст] / О. Іщенко, С. Логачевська //  Початкова школа. – 2019. – № 2. – С. 38 – 39.
  10. Кириленко, С. Інноваційні освітні технології в реалізації концепції Нової української школи  [Текст] / С.І. Кириленко // Інформаційний збірник для директора школи та зав. дит. сад. – 2019. – № 6. – С. 4 – 14.
  11. Кірик, М. Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти [Текст] : навч .- метод. посіб. / М. Кірик, Л. Данилова. – Львів : Світ, 2019. – 208 с.
  12. Кононенко, Ю.Г. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу Нової української школи [Текст] / Ю.Г. Кононенко // Інформаційний збірник та коментарі МОНУ. – 2018. – № 5. – С. 23 – 25.
  13. Косарєва, Н.П.  Сучасний погляд на превентивне виховання в Новій українській школі [Текст] / Н.П. Косарєва // Виховна робота в школі. – 2018. – № 5. – С. 31 – 42.
  14. Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі [Текст]  / Б. Космовський // Початкова школа. – 2019. – № 6. – С. 11 – 16.
  15. 15.Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра [Текст] / В. Курило, А. Остроуменко // Початкова школа. – 2019. – № 2. – С.1 – 4.
  16. Ніколенко, О. Компететності – сходинки до сучасного світу: інтеграція учнів у сучасний світ – головне завдання Нової української школи [Текст] / О. Ніколенко // Всесвітня література в шк. України. – 2018. – № 1. – С. 2 – 7.
  17. Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти [Текст] : навчально-метод. посіб. / Г.І. Дмитрів [та ін.]. – Львів : Світ, 2019. – 208 с.
  18. Нова українська школа: порадник для вчителя [Текст] : навчально-метод. посіб. / за заг. ред. Н.М. Бібік. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 208 с.  
  19. Семчук, Н. Нова українська школа: перша сходинка у реформуванні галузі освіти [Текст] / Н. Семчук // Інформаційний збірник для директора школи та зав. дит. сад. – 2019. – № 6. – С. 14 – 18.
  20. Сесик, О.О. Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули «нової школи» [Текст] / О.О. Сесик // Виховна робота в школі. – 2017. – № 3. – С. 2 – 4.
  21. Смоляк, В. Ефективне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю всіх учасників навчального процесу [Текст] : модель персонального навчального середовища вчителя початкової школи / В. Смоляк // Учитель початкової школи. – 2018. – № 4. – С. 3 – 6.
  22. Юрченко, О. Навчання в радість [Текст] : способи мотивування молодших школярів до навчання у школі / О. Юрченко // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 35 – 37.
  23. Ягупа, І. Адаптаційно-ігровий цикл початкової освіти [Текст] : особливості організації діяльності учнів / І. Ягупа // Учитель початкової школи. – 2018. – № 3. – С. 28 – 31.

ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАННЯ

Інтегровані дні, заняття

  1. Анишинець, М. Асканію-Нову відвідати зможем – знання математики нам допоможуть [Текст] : інтегрований урок математики та природознавства у 2-му класі / М. Анишинець // Учитель початкової школи. – 2019. – № 6. – С. 40 – 43.
  2. Бойко, О. Активно граємо, навчаємось – закони світу відкриваємо [Текст] : добірка завдань практично-діяльнісного спрямування з теми «Способи пізнання» для учнів 2-го класу / О. Бойко, Л. Шрамко // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 44 – 48.
  3. Головко, І. Я і моя Батьківщина [Текст] : конспект занять інтегр. навч. дня у першому кл. / Я. Головко // Початкова школа. – 2018. – № 4. – С. 4 – 7.
  4. Захаркевич, Є. У квест осінній вирушаймо, ознаки осені шукаймо [Текст] : конспект занять інтегров. навч. дня у 2-му кл. / Є. Захаркевич, В. Мацак, У. Щурко  // Учитель початкової школи. – 2018. – № 9. – С. 26 – 31.
  5. Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування «компетенцій майбутнього» в учнів Нової української школи [Текст] / О. Іщенко,С. Логачевська // Початкова школа. – 2019. – № 2. – С. 38 – 39.
  6. Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі (математика, основи здоров'я) [Текст]  / Я. Коцубо // Початкова школа. – 2018. – № 2. – С. 37 – 39.
  7. Киян, Л. Інтегрований урок укр. мови у 1 кл. [Текст] : тема «Зима»  / Л. Киян // Початкова школа. – 2018. – № 12 – С. 14 – 17.
  8. Коваль, Н. Зробити тему цікавішою є спосіб – об'єднати з іншими! [Текст] : інтеграція змісту кількох навч. предметів навколо природ. теми / Н. Коваль, А. Олійник // Учитель початкової школи. – 2018. – № 5. – С. 10 – 13.
  9. Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день [Текст] : тема «Життя птахів узимку» / М. Крижанівська // Початкова школа.– 2018. – № 12. – С 33 – 35.
  10. Лапіна, А. Міжпредметна інтеграція: формуємо цілісне сприйняття світу [Текст] : добірка комплексних вправ для учнів 1-го кл. / А. Лапіна // Учитель початкової школи. – 2018. – № 7. – С. 15– 17.
  11. Пинка, Н. У царстві квітів [Текст] : конспект занять інтегров. навч. дня у 1-му кл. / Н. Пинка // Учитель початкової школи. – 2018. – № 3. – С. 32  – 37.
  12. Розпутня, О. Спорт та ігри люблять всі – і дорослі, і малі! [Текст]  : рекомендації до проведення тематичного тижня «Спорт у 1-му класі» / О. Розпутня // Учитель початкової школи. – 2019. – № 3. – С. 24 – 26. 
  13. Тараненко, С. Як веселка дітей чарувала, добрий настрій усім дарувала [Текст] : конспект занять інтегров. навч. дня у 1-му кл. / С. Тараненко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 5. – С. 19 – 23.
  14. Харковенко, Т. Незвичайна циркова вистава – і розвага, і навчальні вправи [Текст] : конспект занять інтегр.навч. дня у 2-му класі / Т. Харковенко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 4 – С. 30 – 35.
  15. Шиленко, С. Ставати діловими і малюкам не рано. Погодьтесь, підприємливість -  це зовсім непогано! [Текст] : метод. рекоменд. до виклад. теми тижня « Ми - підприємливі у 1-му класі» / С. Шиленко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 12. – С. 18 – 24.
  16. Ягупа,І. Інтегровані заняття у 1 кл. [Текст] /І. Ягупа // Початкова школа. – 2019. – № 1. – С. 19 – 28. –  Поч. Продовж. №2.
  17. 17. Якименко, С. Велика космічна мандрівка [Текст] : конспект занять інтегров. навч. дня у 2-му класі /  С. Якименко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 6. – С. 420– 25.
  18. Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі  спів учителювання [Текст] / С. Якименко [та ін.] // Початкова школа. – 2019. – № 3. – С. 25 – 30. 
  19. Якимець, Л. Зима-чарівниця [Текст] : тематичний день у 1 кл. / Л. Якимець // Початкова школа. – 2018. – № 11. – С. 18 – 22.

ПРАКТИЧНІ НАРОБКИ

Ранкові зустрічі

  1. Вдовиченко, Т.  Хай одного разу вранці вас захоплять тупутанці! [Текст]  : створення сприятливого психологічного мікроклімату на весь день / Т. Вдовиченко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 11. – С. 55 – 56. 
  2. Іщенко, О. Нові знання отримати готові? Спішіть до нас на зустрічі ранкові! [Текст] : сценарії ранкових зустрічей у 2 - му класі / О. Іщенко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 12. – С. 25 – 29.
  3. Іщенко, О. Щоб днина плідною вдалася і чудовою, її почнімо зустріччю ранковою! [Текст] : сценарії ранкових зустрічей у 2-му класі / О. Іщенко // Учитель початкової школи. – 2018. – № 4. – С. 26 – 29.
  4. Кавун, В. Ми вранці зустрічаємось – корисного навчаємось[Текст] : сценарії ранкових зустрічей у 2-му класі / В. Кавун // Учитель початкової школи. – 2018. – № 7. – С. 28 – 34. 
  5. Тверітінова, О. Почнім заняття щоденно цікаво і небуденно [Текст] : сценарії ранкових зустрічей у 1-му класі / О. Тверітінова //  Учитель початкової школи. – 2019. – № 7. – С. 37 – 39.
  6. Яковенко, Л. Зразки проведення ранкових зустрічей [Текст] / Л. Яковенко // Початкова школа. – 2018. – № 9. – С. 18 – 20.

Список підготувала бібліотекар Ніна МУРЗИЧ

Категорія: Видавнича діяльність | Переглядів: 76 | Додав: Бібліотека_ЗОШ№1 | Теги: список, НУШ | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]