список джерел інформації
Кожна дитина, незалежно від її можливостей, має право на успіх у житті, максимальне розкриття власних здібностей, що його може запропонувати якісна освіта.
Концепція НУШ
- Асистент вчителя у закладі середньої освіти з інклюзивною формою навчання [Текст] : навчально-методичний посібник / А.А. Колупаєва та ін. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 216 с.
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році [Електронний ресурс] : додаток до листа Мін. освіти і науки Укр. 31.08.2020 № 1/9-495. – Електронні текстові дані. – Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-495729-20#Text. – Назва з екрана.
- Коваль-Бардаш, Л.В. Формування індивідуальної освітньої траєкторії дитини з ООП: етапи роботи [Електронний ресурс] : презентація. – Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/formuvanna-individualnoi-osvitnoi-traektorii-ditini-z-oop-etapi-roboti-345853.html. – Назва з екрана.
- Колосова, О. Для дітей з порушеннями зору іграшка – у розвитку опора [Текст] / О. Колосова // Учитель початкової школи. – 2019. – № 12. – С. 38 – 39.
- Колупаєва, А.А. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі [Текст] : навчально-методичний посібник / А.А. Колупаєва, О.М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – 304 с.
- Миронова, С.П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах [Текст] : навчально-методичний посібник / С. Миронова. – Тернопіль : Астон, 2020. – 176 с.
- Недозим, І.В. Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Текст] : навчально-методичний посібник / І.В. Недозим. – Харків : Ранок, 2020. – 96 с.
- Островська, К. Моніторинг успішності дитини з особливими потребами [Текст] / К. Островська, Х. Качмарик // Учитель початкової школи. – 2020. – № 7 – 8. – С. 14 – 17.
- Островська, К. Незалежне життя [Текст] : організація роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби / К. Островська, І. Островський // Учитель початкової школи. – 2018. – № 8. – С. 8 – 11.
- Прядко, Л. Асистент учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? [Текст] : забезпечення під час уроку специфічних потреб особливих дітей / Л. Прядко // Учитель початкової школи. – 2019. – № 9. – С. 16 – 19.
- Рібцун, Ю.В. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток [Текст] : навчально-метод. посібн. / Ю.В. Рібцун. – Львів : Світ, 2020. – 264 с.
- Святкування багатоманітності. Соціальна інклюзія : [основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами; особливості організації освітнього процесу] // Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н.М. Бібік. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – С. 111 – 119.
- Учні початкових класів із особливими освітніми потребами : навчання та супровід [Текст] : навч. – метод. посібник / [Л.І. Прохоренко, О.О. Бабяк, В.В. Засенко, Н.А. Ярмола]. – Харків : Ранок, 2020. – 160 с.
- Федоренко, О. Директору про роботу вчителів в умовах інклюзивного навчання: модель педагогічної підтримки [Текст] / О. Федоренко, І. Горбенко // Практика управління закладом освіти. – 2020. – № 12. – С. 42 – 47.
- Фенченко, Н. Інклюзія в дії [Текст] / Н. Фенченко // Всеосвіта. – 2019. – Березень, №3. – С. 16 – 19.
- Чеботарьова, О.В. Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток [Текст] : навч.-метод. посібник / О.В. Чеботарьова, І.В. Гладченко. – Харків : Ранок, 2020. – 128 с.
Список підготувала бібліотекар Н. Мурзич |