список літератури
Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності, від нашого мистецтва та мудрості залежить життя дитини, здоров’я, розум, характер, воля, інтелектуальне обличчя, її місце та роль у житті, її щастя.
В. Сухомлинський
- Антонюк, Л.В. Психолого-педагогічні проблеми обдарованої особистості в школі й сім’ї [Текст] / Л.В. Антонюк // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 13 – 14. – С. 2 – 11.
- Березіна, Н. Основні орієнтири виховання учнів [Текст] / Н. Березіна // Заступник директора школи. – 2012. – № 1. – С. 68 – 75.
- Білоцька, Т. Співпраця школи і позашкільного навчального закладу [Текст] / Т. Білоцька // Заступник директора школи. – 2012. – № 8. – С. 44 – 47.
- Василенко, С.В. Формування самоосвітньої компетентності учнів [Текст]: засідання педагогічної ради / С.В. Василенко // Завучу. Усе для роботи. – 2016. – № 9 – 10. – С. 6 – 12.
- Власюк, О. Як розкрити потенціал дитини : акмеологічні прийоми активізації пізнавальної діяльності [Текст] / О. Власюк // Учитель початкової школи. – 2016. – № 6. – С. 24 – 26.
- Гала, С.М. оновлення змісту, форм і методів роботи з батьками [Текст] / С.М. Гала // Виховна робота в школі. – 2017. – № 9. – С. 24 – 30.
- Глинянюк, Н. Формування вміння вчитися : психолого-педагогічний аспект [Текст] / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи. – 2014. – № 11. – С. 7 – 10.
- Гримач, І.М. Розвиток в учнів життєвих компетентностей на підставі системи цінностей і якостей особистості [Текст] / І.М. Гримач // Виховна робота в школі. – 2016. – № 3. – С. 5 – 10.
- Гурковська, Т. Як спілкуватися з батьками учнів, щоб до вас прислухалися [Текст] / Т. Гурковська // Практика управління закладом освіти. – 2017. – № 10. – С. 52 – 57.
- Денісова, О.Д. Формування конкурентноспроможного випускника – головне завдання сучасної школи [Текст] / О.Д. Денісова // Географія та економіка в сучасній школі. – 2012. – № 10. – С. 9 – 11.
- Задорожна, Л.В. Формування соціальної компетентності учнів засобом навчальної мотивації [Текст] / Л.В. Задорожна // Історія та правознавство. – 2017. – № 4 – 5. – С. 13 – 18.
- Кельнер, С.С. Шляхи розвитку творчих здібностей учнів [Текст] / С.С. Кельнер // Завучу. Усе для роботи. – 2015. – № 15 – 16. – С.38 – 55.
- Климко, Л.В. Партнерство – складова державно-громадського управління навчальним закладом [Текст] / Л.В. Климко // Управління школою. – 2016. – № 7 – 9. – С. 8 – 10.
- Кононенко, О. Плекати особистість – головна місія вчителя: параметри особистісного зростання учня [Текст] / О. Кононенко // Учитель початкової школи. – 2014. – № 2. – С. 7 – 9.
- Кононенко, О. Розвиваємо особистість учня: поради вчителеві [Текст] / О. Кононенко // Учитель початкової школи. – 2014. – № 3. – С. 5 – 8.
- Кременчугська, Т.С. Формування самоосвітньої компетентності учнів [Текст] / Т.С. Кременчугська // Географія. – 2013. – № 15 – 16. – С. 29 – 34.
- Кучеренко, Т.Л. Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів [Текст] / Т.Л. Кучеренко // Управління школою. – 2015. – № 13 – 15. – С. 52 – 95.
- Леонова, Л. Створення освітніх траєкторій для обдарованої молоді в загальноосвітній школі [Текст] / Л. Леонова // Завуч. – 2014. – № 15. – С. 24 – 29.
- Манько, В.А. Роль мотивації в підвищенні навчальних досягнень учнів [Текст] / В.А. Манько // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 9 – 10. – С. 34 – 37.
- Маслюк, В.І. Розвиток особистісної компетентності у старшокласників [Текст] / В.І. Маслюк // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2016. – № 8. – С. 18 – 25.
- Мельничук, Л.С. Школа як осередок розвитку громади [Текст] / Л.С. Мельничук // Завучу. Усе для роботи.(Вкладка). – 2016. – № 3 – 4. – С.22-1 – 22-6.
- Митник, О. Розвивальне освітнє середовище у початковій школі як чинник становлення успішної особистості [Текст] / О. Митник // Початкова школа. – 2016. – № 5. – С. 1 – 4.
- Мураховська, О.Н. Створення ситуації успіху – допомога творчому учневі [Текст] / О.Н. Мураховська // Педагогічна майстерня. – 2015. – № 7. – С. 12 – 17.
- Новак, М. Теоретичні основи формування комунікативної компетентності молодших школярів [Текст] / М. Новак // Початкова школа. – 2014. – № 2. – С. 56 – 58.
- Пензай, Л. Становлення особистості дитини в сучасному освітньому просторі [Текст] / Л. Пензай // Відкритий урок. – 2015. – № 11 – 12. – С. 18 – 19.
- Перехейда, О.М. Державно-громадський характер управління [Текст] / О.М. Перехейда // Управління школою. – 2016. – № 31 – 33. – С. 44 – 94.
- Перехейда, О.М. Інформатизація освітнього простору гімназії – суттєвий резерв підвищення якості освіти [Текст] / О.М. Перехейда // Управління школою. – 2016. – № 16 – 18. – С. 40 – 57.
- Петрикова, Н. Оптимальні умови розвитку якісної освіти [Текст] / Н. Петрикова // Відкритий урок. – 2011– № 12. – С.8.
- Ралко, В.М. Формування освітнього простору життєтворчості особистості в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / В.М. Ралко // Завучу. Усе для роботи. – 2015. – № 5 – 6. – С.65 – 68.
- Рябчун, О. Батьківський комітет – надійний партнер і помічник навчального закладу [Текст] / О. Рябчун // Практика управління закладом освіти. – 2013. – № 2. – С. 46 – 55.
- Сагун, О. Формування інтелектуальних компетенцій учнів [Текст] / О. Сагун // Завуч. – 2014. – № 2. – С.13 – 18.
- Світлична, В.М. Акмеологія як умова підвищення якості освіти [Текст] / В.М. Світлична // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 3 – 4. – С.7 – 9.
- Святенко, О. Коли батьківські збори в радість: секрети успішної організації [Текст] / О. Святенко // Практика управління закладом освіти. – 2017. – № 09. – С. 58 – 61.
- Батьківські збори – основний спосіб взаємодії з батьками учнів. Тому важливо правильно спланувати їх та ефективно провести. Як організувати збори, аби вони мали результат, а не перетворювалися на «повинність»?
- Суходольська, О.В. Формування в учнів мотивації до успіху в навчанні [Текст] / О.В. Суходольська, О.В. // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2016. – № 8. – С. 4 – 8.
- Теслюк, О.О. Соціальне партнерство як складова діяльності навчальних закладів [Текст] / О.О. Теслюк // Управління школою. – 2016. – № 7 – 9. – С. 11 – 15.
- Ткаченко, А.О. Сучасне освітнє середовище: вимоги та виклики Нової української школи [Текст] / А.О. Ткаченко // Інформаційно-методичний збірник. – 2017. – № 8. – С. 57 – 60.
- Ткачук, А.О. Виховання компетентної особистості – завдання сучасної школи [Текст] / А.О. Ткачук // Виховна робота в школі. – 2012. – № 8. – С. 2 – 4.
- Цимаєнко, Т. Формування творчої особистості [Текст] / Т. Цимаєнко // Відкритий урок. – 2015. – № 5. – С. 42 – 45.
- Чаркіна, Т.І. Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі [Текст] / Т.І. Чаркіна // Історія та правознавство. – 2017. – № 1 – 2. – С. 8 – 12.
- Щебликіна, О.М. Спрямування діяльності педагогів на партнерство з учнями, батьками, громадськістю [Текст] / О.М. Щебликіна // Управління школою. – 2016. – № 19 – 21. – С. 29 – 31.
- Шегеда, А.Ф. Сучасні трактування поняття «якість освіти» [Текст] / А.Ф. Шегеда // Завучу. Усе для роботи. (Вкладка). – 2015. – № 1 – 2. – С.20-7 – 20-10.
- Шепель, Т.С. Громадсько-активна школа як ефективний механізм впливу на якість освітніх послуг [Текст] / Т.С. Шепель // Управління школою. – 2016. – № 19 – 21. – С. 43 – 35.
Список підготувала: бібліотекар Н.М. Мурзич |