Головна » 2021»Лютий»3 » ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ: ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕТОДИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
13:34
ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ: ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕТОДИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ДО ПЕДРАДИ
Інструментарій формувального оцінювання вчителя НУШ [Електронний ресурс] : [відео] / О.В. Прус. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=7Fq-F5Faxf8. – Назва з екрана.
Інтерактивні інструменти формувального оцінювання [Електронний ресурс] : вебінар : [відео] / Валентина Кодола. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=RcziNvNTh0Q. – Назва з екрана.
Кабан, Л.В. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у новій укр. школі [Електронний ресурс] / Л.В. Кабан // Народна освіта : електронне наукове фахове видання. – Електронні текстові дані. – 2017. – Вип. 1(31). – Режим доступу : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4471. – Назва з екрана.
Науменко, С.О. Формувальне оцінювання як напрям реформування середньої освіти в Україні [Електронний ресурс] / С.О. Науменко. – Електронні текстові дані. – 2018. – Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/715563/1/Thesis_Final-182-184.pdf. – Назва з екрана.
Онопрієнко, О.В. Технологія конструювання інструментарію формувального оцінювання навчальних досягнень учнів першого та другого класів [Електронний ресурс] / О.В. Онопрієнко // Український педагогічний журнал. – 2019. – № 1. – Режим доступу : https://cutt.ly/zk3nUej . – Назва з екрана.
Онопрієнко, О.В. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів: сутність і методика здійснення [Електронний ресурс] / О.В. Онопрієнко // Український педагогічний журнал. – 2016. – № 4. – Режим доступу : https://cutt.ly/0k3nDNh. – Назва з екрана.
Покрова, Н.О. Деякі аспекти формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів [Електронний ресурс] / Н.О. Покрова. – Електронні текстові дані. – 2019. – Режим доступу : http://www.ndu.edu.ua/storage/2019/mat_conf_ped.PDF#page=175. – Назва з екрана.
Роміцина, Л.В. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з математики в Новій українській школі [Електронний ресурс] / Л.В. Роміцина. – Електронні текстові дані. – Режим доступу : https://cutt.ly/ck3nJ65 – Назва з екрана.
Сахно, О. Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного учня: тренінг для вчителів початк. кл. / О. Сахно // Учитель початк. школи. – 2019. – № 9. – С. 28 – 31.
Сучасні стратегії оцінювання [Електронний ресурс] : онлайн – курс «Бери й роби» : [відео] / Марина Пристінська. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=obQ8ahhWR8s. – Назва з екрана.
Фідкевич, О. Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. Бакуліна. – Київ : Генеза, 2019. – 64 с.
Фідкевич, О. Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3 – 4 класах закладів загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник для педагогічних працівників / О. Фідкевич, Н. Богданець-Білоскаленко. – Київ : Генеза, 2020. – 96 с.
Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання : [формув. оцінювання в сучасній системі оцінювання навч. досягнень учнів; сутнісні ознаки формув. оцінювання; основні принципи та умови реалізації формув. оцінювання] / О.Л. Фідкевич // Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. Бакуліна. – Київ : Генеза, 2019. – С.7 – 16.