Напрочуд цікавим виявився один з квітневих днів для бібліотекарів та вчителів початкової школи нашого міста. Їм пощастило бути присутніми на щорічних " Дискусійних гойдалках″, які цього року проходили в затишній залі бібліотеки школи № 3. Чим цікавий цей захід для бібліотекарів та й не тільки? Насамперед, присутніх ознайомили з новими іменами сучасної дитячої літератури, адже кому, як не бібліотекарям та вчителям, які є керівниками дитячого читання, володіти цією інформацією?! Ну а далі найцікавіше: кожен з присутніх презентував видання сучасних письменників, які прочитав заздалегідь, після чого перейшли до їх колективного обговорення, аналізу і оцінки , визначивши, варто рекомендувати книжки іншим, чи навпаки не брати до рук. З-поміж презентованих видань були твори вже добре відомої нашим читачам письменниці Тетяни Пакалюк ─ « Найкращий у світі друг» ─ про відносини із найріднішою людиною ─ матусею; « Як Федько Ломака учителював» ─ про те, як Федько вважав, що проводити уроки може кожен ще й набагато цікавіше ніж ті нудні вчителі; новинки ─ « Історія одного кіднепінгу» ─ про друзів, у яких викрали молодших братика і сестричку; «Врятувати людину» ─ про стосунки між однолітками та перші почуття, про взаємовідносини батьків і дітей, та про взаємодопомогу у скрутну хвилину. Серед великого різноманіття сучасної дитячої літератури слід виділити книжки видавництва « Грані -Т» ─ якісні, яскраві видання. Вже кілька років поспіль видавництво організовує конкурс «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу», щоб інтерес до книжок у дітей зростав. Користувачі нашої бібліотеки можуть пишатися тим, що ми маємо найбільшу кількість книжок саме цього видавництва, а це і більша кількість відгуків на прочитану книгу серед читачів міста. Про найбільш цікаві, відгуки-переможці читати тут. Дізнатися про новинки дитячої літератури ви можете, звернувшись, до шкільної бібліотеки. Приємних зустрічей з новими цікавими книжками! Мурзич Н.М., бібліотекр ЗОШ №1
Дискусійні гойдалки «Дитяча література - нові імена» для бібліотекарів навчальних закладів та керівників дитячого читання Програма роботи 1. Привітання учасників, постановка мети, ознайомлення з програмою роботи (Іванова Я.Є., методист ММЦ) 2. Інформаційне повідомлення «Дитяча література – нові імена» (Примаченко Н.М., завідувач бібліотеки ЗОШ №3) 3. Дискусійні гойдалки за творами: - Андрусяк Іван "ХТО БОЇТЬСЯ ЗАЙЧИКІВ" (Примаченко Н.М.)
- Анфімова
Єлєна "ЄЛЄНА АНФІМОВА ПРО МІХАЇЛА ҐЛІНКУ, МОДЕСТА МУСОРҐСЬКОГО, СОФ’Ю
КОВАЛЄВСЬКУ, КОНСТАНТІНА ЦІОЛКОВСЬКОГО, АННУ АХМАТОВУ" (Корень Л.О.Пархоменко Л.П., Ремез Н.П.)
- Бусенко Ольга "ПАПЕРОВИЙ ЯНГОЛ" (Карпенко Л.М., Бахметова Н.О.)
- Веркин Эдуард "СТЕКЛЯННАЯ РУКА" (Лукіянчук С.В.)
- Гавальда Анна "35 КИЛО НАДЕЖДЫ" (Бахметова Н.О., Примаченко Н.М.)
- Даренська Лариса "БАБУСИН БУКЕТ, АБО КВІТКОВІ КАЗКИ ДЛЯ ГАННУСІ" (Панченко О.В.)
- Кононенко Євгенія "НЕЛЯ, ЯКА ХОДИТЬ ПО СТЕЛІ" (Мурзич Н.М. Лойченко І.В.)
- Кононович Леонід "ЛЕОНІД КОНОНОВИЧ ПРО ЖАННУ Д`АРК, ДЖОРДАНО БРУНО, ДЖЕКА ЛОНДОНА, РАБІНДРАНАТА ТАГОРА, БОГДАНА-ІГОРЯ АНТОНИЧА" (Пархоменко Л.П., Корень Л.О., Ремез Н.П.)
- Микицей Марія "БУДИНОК, ЯКИЙ УМІВ РОЗМОВЛЯТИ" (Ремез Н.П., Іванова Я.Є.)
- Павленко Марина "МИКОЛЧИНІ ІСТОРІЇ" (Дворська В.В.)
- Павленко Марина "ДОМОВИЧОК З ПАЛІТРОЮ" та "ДОМОВИЧОК ПОВЕРТАЄТЬСЯ" (Дмитренко Н.П.)
- Павлишин Галина "УНІКАЛЬНА КАРТОПЛИНА" (Панченко О.В.)
- Пакалюк Тетяна "ІСТОРІЯ ОДНОГО КІДНЕПІНГУ ", "ВРЯТУВАТИ ЛЮДИНУ", "НАЙКРАЩИЙ У СВІТІ ДРУГ", "ЯК ФЕДЬКО ЛОМАКА УЧИТЕЛЮВАВ" (Дмитренко Н.П., Мишко О.М., Лойченко І.В., Примаченко Н.М.)
- Улисс Мур "ЛАБИРИНТ ТЕНЕЙ" (Короткевич В.М.)
4. Релаксація. Вправа «Подарунок» (Дворська В.В., бібліотекар ЗОШ №3) 5. Методичні посиденьки «Чого ми навчились?», прийняття рекомендацій, визначення рейтингу заходу (Іванова Я.Є., методист ММЦ) дискусійних гойдалок «Дитяча література – нові імена» для бібліотекарів навчальних закладів та керівників дитячого читання 1. Міському методичному центру: 1.1. Організувати та провести у 2013-2014 н.р. «Дискусійні гойдалки з теми: «Із щоденника читання шкільного бібліотекаря». 1.2. Залучити до участі представників українських видавництв, письменників, вчителів, бібліотекарів.
2. Бібліотекарям навчальних закладів. 2.1.
Постійно відслідковувати новинки художньої літератури. По мірі
надходження у бібліотеку творів сучасної художньої літератури
організовувати відповідні заходи з їх популяризації: презентації книг,
огляди літератури, жанрові виставки тощо. 2.2. Постійно проводити бесіди з читачами про прочитані книги, рекомендаційні бесіди, обговорення книг тощо.
3.
Вчителям початкових класів постійно використовувати виховні можливості
сучасної дитячої літератури у навчально-виховному процесі.
Іванова Я.Є., методист ММЦ Фотоальбом |