Неділя, 09.08.2020, 22:23
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

БІБЛІОТЕКА ЗОШ №1 м.Славутича

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Актуально [177]
Виставки [33]
Заходи [81]
Видавнича діяльність [22]
рекомендаційна бібліографія, пам'ятки, бюлетені нових надходжень, огляди літератури, тощо
Ми пишаємось [7]
Кінозал [13]
екранізація програмових творів
Наші партнери
Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області
Славутицький міський методичний центр
НАША ШКОЛА
Журнал "Шкільний бібліотечно-інформаційний центр"
Бібліотека ЗОШ №2
Бібліотека ЗОШ №3
Бібліотека ЗОШ №4
Бібліотека ліцею
Форма входу

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
е-підручники
Наше опитування
Чи може інформація із Internet замінити користування бібліотеками?
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Головна » 2014 » Лютий » 1 » Впровадження сучасних освітніх технологій при вивченні та викладанні предметів
18:35
Впровадження сучасних освітніх технологій при вивченні та викладанні предметів

Впровадження сучасних освітніх технологій при вивченні та викладанні предметів

список літератури

Нові технології – це унікальна
можливість відійти від шаблону,
це ніби чистий ковток повітря.
Г. Токмань

Природничі науки

Природознавство

  1. Красюк, Т.С. Використання сучасних технологій в процесі викладання курсу «Природознавство» [Текст] / Т.С. Красюк // Географія. – 2012. –  № 6. – С. 2-6.
  2. Семененко, О.В. Формування екологічної культури на уроках природознавства в умовах інклюзивної освіти [Текст] / О.В. Семененко // Біологія. – 2013. –  № 9. – С. 7-13.

Математика

  1. Горох, О. Використання програм MICROSOFT OFFICE на уроках математики [Текст] / О.Горох // Інформатика та інформаційні технології. – 2012. –  № 1. – С. 42-46.
  2. Іванова, О.В. Інтерактивна дошка на уроках математики [Текст] / О.В. Іванова // Математика в школах України. – 2013. –  № 31. – С. 6-9. 
  3. Кирилюк, Л. Застосування нестандартних форм навчання на уроках математики: теорія, практика, досвід [Текст] / Л. Кирилюк // Математика в школах України. – 2011. –  № 35-36. – С. 2.
  4. Кононова, О. Використання евристичних  прийомів під час розв’язування позиційних задач на побудову із застосуванням інформаційних технологій [Текст] О. Кононова // Математика в школі. – 2008. –  № 1. – С. 29-37.
  5. Кушнір, В. Формування інтерактивних знань з позицій структури навчальної діяльності [Текст] / В. Кушнір // Математика в сучасній школі. – 2012. –  № 2. – С. 35-42.
  6. Мельник, Г. Застосування мультимедійних технологій на уроках математики [Текст] / Г. Мельник // Математика в школах України. – 2013. –  № 30. – С. 5-9.

Фізика

  1. Бойчук, Л.Я. Досвід використання інформаційних технологій у викладанні фізики [Текст] / Л.Я. Бойчук // Фізика в школах України. – 2008. –  № 3. – С. 21.
  2. Доній, Д. Використання методу проектів в екологічному вихованні учнів під час вивчення фізики [Текст] / Д. Доній // Фізика та астрономія в сучасній школі. – 2012. –  № 7. – С.16-19. 
  3. Заболотний, В. Вивчення законів ідеального газу засобами сучасних освітніх технологій [Текст] / В. Заболотний, М. Моклюк, О. Живков // Фізика та астрономія в сучасній школі. – 2012. –  № 4. – С. 32-36.
  4. Іванова, О.В. Використання ігрових технологій [Текст] / О.В. Іванова // Фізика в школах України. – 2013. –  № 7. – С. 13-21; № 8. – С. 2-4.
  5. Іванченко, Л. Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики [Текст] / Л. Іванченко // Директор школи. – 2012. –  № 12. – С. 48-49.
  6. Пахомова, І. Ігрові інтерактивні технології на уроках фізики [Текст] / І. Пахомова // Фізика та астрономія в сучасній школі. – 2012. –  № 3. – С. 15-17.
  7. Серьогіна, Л.В. Розвиток креативного мислення через використання ігрових завдань [Текст] / Л.В. Серьогіна // Фізика в школах України. – 2013. –  №  2013. – № 4. – С. 7-10.
  8. Степенко, С.В. Інформаційні технології на уроках [Текст] / С.В. Степенко // Фізика в школах України. – 2013. –  № 4. – С. 2-6. 

Астрономія

  1. Тараброва, С.М. Інноваційні підходи до викладання фізики та астрономії [Текст] С.М. Тараброва // Шк. бібл.-інформ. центр. – 2011. –  № 12. – С. 79-87.
  2. Янишина, В.М. Інформаційні технології на уроках фізики та астрономії [Текст] / В.М. Янишина / Фізика в школах України. – 2013. –  № 10. – С. 7-8.

Хімія

  1. Алєксєєва, Л.М. Модульна система навчання на уроках хімії [Текст] / Л.М. Алєксєєва // Хімія. – 2013. –  № 4. – С. 2-7.
  2. Вижицька, М.В. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках хімії [Текст] / М.В. Вижицька // Хімія. – 2013. –  № 19. – С. 11-14.
  3. Калакайло, Я.К. Використання інформаційних технологій на уроках хімії [Текст] / Я.К. Калакайло // Хімія. – 2013. –  № 3. – С. 2-4.
  4. Троїцька, Л. Прийоми інтерактивного навчання під час вивчення хімії [Текст] / Л. Троїцька // Хімія. – 2008. –  № 4. – С. 6-9.

Географія

  1. Використання комп’ютерної підтримки на уроках географії [Текст] / уклад. С. Дєдова // Географії. – 2012. –  № 5. – С. 19-23.
  2. Герасимюк, Г.О. Групова навчальна діяльність як інноваційна технологія у вивченні економічної географії [Текст] / Г.О. Герасимюк // Географія. – 2012. –  № 23-24. – С. 66-69.
  3. Гречка, А. Розвиток соціальної компетентності учнів шляхом застосування технології критичного мислення під час вивчення географії [Текст] / А. Гречка // Географія та основи економіки в школі. – 2011. –  № 10. – С. 2.
  4. Денисенко, Б. Використання інформаційних технологій у процесі навчання географії [Текст] / Б. Денисенко // Інформатика та інформаційні технології. – 2012. –  № 1. – С. 47-49.
  5. Денисенко, Б.В. Інформаційні технології у навчанні географії [Текст] / Б.В. Денисенко // Географія та економіка в сучасній школі. – 2012. –  № 9. – С. 28-31.
  6. Климюк, І. Інноваційні форми роботи з учнями на уроках географії та в позаурочний час [Текст] / І. Климюк // Географія та основи економіки в школі. – 2009. –  № 3. – С. 8-9.
  7. Начинка, С.Г. Технологія розв’язання винахідницьких завдань [Текст] / С.Г. Начинка // Географія та економіка в сучасній школі. – 2012. –  № 10. – С. 15-18.
  8. Остроух, В.І. Інформатизація географічної освіти в школах  [Текст] / В.І.Остроух, І.С.Руденко // Географія. – 2012. –  № 21. – С. 5-8.
  9. Сапегіна, Г. Ділові ігри на уроках географії та економіки [Текст] / Г. Сапегіна, Л. Сапегіна // Заступник директора школи. – 2012. –  №  3. – С. 40-48.
  10. Федірко, Ж.В. Робота з обдарованими учнями як напрямок інноваційної діяльності вчителя географії [Текст] / Ж.В. Федірко // Географія. – 2013. –  № 13-14. – С.74-76. 
  11. Філіпенко, Г.О. Упровадження методу проектів у навчанні географії [Текст] / Г.О. Філіпенко // Географія. – 2013. –  № 5. – ( Фаховий сервер ).
  12. Шевченко, Г.В. Використання групових форм роботи на уроках географії [Текст] / Г.В. Шевченко // Географія. – 2012. –  № 15-16. – С. 18-22.

Біологія

  1. Бондаренко, Г.С. Застосування інформаційно-комунікативних технологій на уроках біології [Текст] / Г.С. Бондаренко // Біологія. – 2013. –  № 26. – С. 2-13.
  2. Леонова, Н.С. Інтерактивні технології навчання як засіб реалізації творчих здібностей учнів [Текст] / Н.С. Леонова // Біологія. – 2013. –  № 13. – С. 2-7.
  3. Переверзєва, С.В. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології з використанням інтерактивних технологій [Текст] / С.В. Переверзєва // Біологія. – 2008. –  № 4. – С. 8-11.
  4. Танасьєва, В.В. Використання проектних технологій на уроках біології [Текст] / В.В. Танасьєва // Біологія. – 2008. –  № 13. – С. 2-5.  
  5. Тютюник, С.М. Впровадження інноваційних технологій на уроках біології [Текст] / С.М. Тютюник // Біологія. – 2013. –  №  3. – С. 2-5.

Технології

  1. Курмас, І.П. Застосування комп’ютерних технологій на уроках трудового навчання [Текст] / І.П. Курмас // Трудове навчання в школі. – 2013. –  № 8. – С. 15-17.
  2. Лебедєв, Д.В. Теорія та методика впровадження дизайн-освіти в загальноосвітній школі України наприкінці ХХ ст. [Текст] / Д.В. Лебедєв // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2012. –  № 7-8. – С. 43-46. 
  3. Пелагейченко, М.Л. Організація проектної діяльності майбутніх учителів трудового навчання [Текст] / М.Л. Пелагейченко // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2012. –  № 4. – С. 42-44. 
  4. Трофімчук, В.М. Проектно-графічна діяльність старшокласників на різних етапах дизайнерської творчості [Текст] / В.М. Трофімчук // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2012. –  № 2-3. – С. 32-35.
  5. Харченко, О.О. Ком’пютер на уроках обслуговуючої праці як засіб інтерактивного навчання [Текст] / О.О. Харченко // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2012. –  № 4. – С. 16-18.
  6. Яковлєва, В.А. Проектні технології як спосіб оптимізації навчального процесу на уроках трудового навчання [Текст] / В.А. Яковлєва // Трудова підготовка в сучасній школі. – 2012. –  № 2-3. – С. 30-32.

Інформатика

  1. Гапиченко, Г. Проектна діяльність – спосіб практичного формування ключових компетентностей на уроках інформатики [Текст] / Г. Гапиченко // Інформатика та інформаційні технології. – 2012. –  № 3. – С. 21-23.
  2. Кивлюк, О. Інформаційні засоби навчання в умовах інформатизації освіти [Текст] / О. Кивлюк // Інформатика та інформаційні технології. – 2012. –  № 1. – С. 26-30.
  3. Семененко, І. Елементи інтерактивного навчання на уроках інформатики [Текст] / І. Семененко // Інформатика та інформаційні технології. – 2012. –  № 4. – С. 15-17.
  4. Сухорукова,  Г. Інтерактивна взаємодія суб’єктів навчально-пізнавальної діяльності в педагогічному процесі [Текст] / Г. Сухорукова // Інформатика та інформаційні технології. – 2012. –  № 2. – С. 27-31.
  5. Різник, С.П. Технології контролю навчальної діяльності учнів на уроках інформатики [Текст] / С.П. Різник // Інформатика в школі. – 2013. –  № 10. – С. 18-21.

Здоров’я і фізична культура

  1. Михно, Л.С. Інновації як чинник підвищення ефективності навчально-виховної та фізкультурно-оздоровчої роботи вчителя [Текст] / Л.С. Михно // Фізичне виховання в сучасній школі. – 2012. –  № 5. – С . 13-17.
  2. Даниленко, С.О. Використання елементів інноваційних технологій на уроках фізичної культури [Текст] / С.О. Даниленко // Фізичне виховання в школах України. – 2009. –  № 1. – С. 3-6.

Суспільні та гуманітарні науки

Історія

  1. Возна, З.О. Педагогічні умови реалізації проектної діяльності в практиці суспільствознавства [Текст] / З.О. Возна // Історія та правознавство. – 2013. –  № 7. – С. 5-7.
  2. Зарубіна, Л.І. Організація проектної роботи на уроках історії та правознавства [Текст] / Л.І. Зарубіна, Г.В. Гриценко // Історія та правознавство. – 2013. –  № 5. – С. 2-4;  № 7. – С. 8-12.
  3. Кодола, В. Інформаційно-комунікаційні технології у вивченні історії Стародавньої Греції [Текст] / В. Кодола // Шк. бібл.-інформ. центр. – 2013. –  № 9. – С. 75-80. 
  4. Островський, В. Технологія розвитку критичного мислення у процесі вивчення шкільного курсу історії [Текст] / В. Островський // Історія України. – 2008. –  № 19. – С. 9-12.
  5. Примакова, Г.В. Формування медіа компетентності в учнів на уроках історії [Текст] / Г.В. Примакова // Історія та правознавство. – 2013. –  № 3. – С. 2-5.
  6. Судьєв, С.В. Проект «Хроноплавання» [Текст]: методика формування мотивації вивчення історії / С.В. Судьєв // Історія та правознавство. – 2013. –  № 8. – С. 2-3.

Економіка

  1. Подорван, Н. Використання програми EXCEL у процесі вивчення економіки [Текст] / Н. Подорван, Н. Докіна // Інформатика та інформаційні технології. – 2012. –  № 1. – С. 50-53.
  2. Юхимович, О.А. Використання інтернет-ресурсу під час вивчення економіки [Текст] / О. Юхимович // Географія та економіка в сучасній школі. – 2012. –  № 9. – С. 32-33.

Правознавство

  1. Наровлянський, О.Д. До проблеми створення системи правової освіти [Текст] / О.Д. Наровлянський // Історія та правознавство. – 2012. –  № 10. – С. 2-3;  № 16-18. – С. 2-6.
  2. Ситник, Е. Інтерактивне навчання на уроках правознавства [Текст] / Е. Ситник // Директор школи. – 2012. –  № 9. – С. 21-28.

Мовознавство

  1. Бондаренко, А.А. Використання проектних технологій на уроках англійської мови [Текст] / А.А.Бондаренко // Англійська мова та література. – 2013. –  № 14. – С. 10-12. 
  2. Босак, С. Використання мультимедійних технологій на уроках української мови [Текст] / С. Босак // Дивослово. – 2010. –  № 11. – С. 9.
  3. Дзега, В.Д. Модульна технологія навчання  української мови та літератури [Текст] / В.Д. Дзега // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2012. –  № 9. – С. 2-6.

  4. Колтукова, И. Научные методы и школьная практика: инновационная методика Б.С.Дыхановой [Текст] / И. Колтукова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2012. –  № 4. – С. 57-60.
  5. Кордонська, А.В. Використання тренінгових технологій на заняттях української словесності [Текст] / А. Кордонська //Вивчаємо українську мову та літературу. – 2012. –  № 22-24. – С. 8-14.
  6. Куриш, С. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов [Текст] / С. Куриш // Іноземні мови в сучасній школі. – 2012. –  №  1. – С. 46-47.
  7. Курманська, В.А. Інтерактивні ділові ігри на уроках словесності [Текст] / В.А. Курманська // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2008. –  № 22-23. – С. 43-50.
  8. Макашова, Ю. Як підготувати людину до життя в інформаційному суспільстві ?: комп’ютерні технології на уроках української мови та літератури [Текст] / Ю. Макашова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2009. –  № 11. – С. 6.
  9. Пантюшенко, Н.Г. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у викладанні мови [Текст] / Н.Г. Пантюшенко // Англійська мова та література. – 2013. –  № 16-18. – С. 80-84.
  10. Романовська, А.І. Інтеграція педагогічних технологій на уроках словесності: активізація творчого потенціалу учня [Текст] / А.І. Романовська // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2012. –  № 26. – С. 2-7.
  11. Семенів, Н. Комп’ютерні технології на уроках української мови та літератури [Текст] / Н. Семенів // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2010. –  № 2. – С. 2.
  12. Скоцька, Ю. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами проектного навчання [Текст] / Ю. Скоцька // Іноземні мови в сучасній школі. – 2012. –  № 6. – С. 14-20.
  13. Стоянова, Л. О. Обучать общению, общаясь: формирование коммуникативной компетенции учащихся на уроках русского языка в школах с украинским язиком обучения [Текст] / Л. Стоянова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2012. –  № 4. – С. 53-56.
  14. Чабан, О. Організація проектної діяльності на уроках мови та літератури [Текст] / О. Чабан // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2009. –  № 34. – С. 3.
  15. Шварц, Н.Й. Текстоцентричні технології у формуванні мовної компетенції учнів [Текст] / Н.Й. Шварц // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. –  № 2. – С. 2-8.

Літературознавство

  1. Бушакова, О. Впровадження мультимедійних технологій у практику викладання світової літератури [Текст] / О. Бушакова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2012. –  № 5. – С.12-13.
  2. Вауліна, О.Упровадження інтерактивних методів навчання на уроках читання [Текст] / О. Вауліна // Початкове навчання та виховання. – 2011. –  № 7. – С. 2.
  3. Демченко, О. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів навчання [Текст] / О. Демченко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2012. –  № 6. – С. 20-22.
  4. Літвінюк, О.В. Інтерактивні технології навчання на уроках літератури [Текст] / О.В. Літвінюк // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2008. –  № 4. – С.8-10.
  5. Макашова, Ю. Формування комунікативної літературної компетенції через використання технології розвитку критичного мислення учнів [Текст] / Ю.Макашова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2011. –  № 9. – С.57.
  6. Мамонова, С.Н. Методика проведения  уроков-мастерских по изучению биографии писателя [Текст] / С.Н. Мамонова, В.Г. Овчарова // Русский язык и литература в школах Украины. – 2012. –  № 9. – С.18-24. 
  7. Нестеренко, О.В. Використання інтерактивних технологій на уроках з нестандартними формами організації навчання [Текст] / О.В. Нестеренко, С.А. Римар // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. –  № 34-36. – С. 2-10.
  8. Прищепа, Г. І навчати, і навчатися. Організація навчально-ігрової діяльності учнів [Текст] / Г. Прищепа // Всесвітня література в сучасній школі. – 2012. –  № 7-8. – С.45-48.
  9. Свенціцька, О. Формування нового інформаційно-комунікаційного освітнього середовища засобами ІКТ у процесі викладання світової літератури для реалізації особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / О. Свенціцька // Всесвітня література в сучасній школі. – 2012. –  № 7-8. – С.50-53.
  10. Стефанович, Г.В. Формування життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках української словесності [Текст] / Г.В. Стефанович // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. –  № 13. – С.2-5.
  11. Сухарєва, Н. Застосування інтерактивних технологій на уроках читання [Текст] / Н. Сухарєва // Початкова освіта. – 2007. –  № 7. – С. 9.
  12. Харибіна, Н.М. Метод  джигсоу на уроках української літератури. Актуальні освітні технології [Текст] / Н.М. Харибіна // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2011. –  № 7. – С.5-7.
  13. Щолок, Г. Використання інформаційних технологій на сучасному уроці світової літератури [Текст] / Г. Щолок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2011. –  №10. – С.21.

Мистецтво

  1. Аргунова, М.Є. Творчі завдання та ігри на уроках образотворчого мистецтва [Текст] / М. Є. Аргунова // Мистецтво в школі. – 2012. –  № 5. – С. 29-30.
  2. Дмітрієва, Л.О. Інноваційні технології на уроках музичного мистецтва [Текст] / Л.О. Дмітрієва // Мистецтво в школі. – 2013. –  № 1. – С. 2-6.
  3. Палієнко, Н.М. Розважальні техніки малювання [Текст] / Н.М. Палієнко // Мистецтво в школі. – 2012. –  № 12. – С. 5-6.
  4. Пантюх, О.І. Технології інтерактивного навчання на уроках музичного мистецтва [Текст] / О.І. Пантюх / Мистецтво в школі. – 2014. – № 1. – С. 4-8.
  5. Поліщук, Л. Використання інтерактивних технік для формування й розвитку емоційно-чуттєвої сфери учнів на уроках музичного мистецтва [Текст] / Л.Поліщук // Мистецтво в школі. – 2010. –  № 10. – С. 7.
  6. Синиця, Л.М. «Слухання музики» у структурі сучасного уроку музичного мистецтва [Текст] / Л.М. Синиця // Мистецтво в школі. – 2012. –  № 4. – С. 3-9.

Початкова школа

  1. Вар’ян, І. Застосування технології «Збільшення дидактичних одиниць» на уроках української мови у 3 класі [Текст] / І. Вар’ян // Початкова школа. – 2013. –  № 3. – С.10-13.
  2. Коберник, Г. Особливості застосування інтерактивних технологій навчання на уроках математики [Текст] / Г. Коберник // Початкова школа. – 2007. – № 9. – С.13-16;  № 10. – С. 21-25;  № 11. – С.16-21.
  3. Комар, О. Організація роботи на уроках математики за інтерактивними технологіями [Текст] / О. Комар // Початкова школа. – 2007. –  № 12. – С. 26-29.
  4. Левицька, І.В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики у початковій школі [Текст] / І.В. Левицька // Початкове навчання та виховання. – 2013. –  № 13. – С. 2-4.
  5. Малєєва, О.В. Використання інтерактивного методу «Шість мислячих капелюхів де Боно» на уроках математики в початковій школі [Текст] / О.В. Малєєва // Початкове навчання та виховання. – 2012. –  № 35-36. – С.18-24.
  6. Мироновська, Л. Розвивальний компонент технології проблемного навчання математики в початкових класах [Текст] / Л. Мироновська // Початкова школа. – 2012. – № 5. – С. 44-46.
  7. Новоселецька, В.І. Використання ігрових технологій у процесі формування обчислювальних навичок під час вивчення таблиці множення [Текст] / В.І. Новоселецька // Початкове навчання та виховання. – 2012. –  № 28. – С. 2-9.
  8. Пермінова, І. Ефективність використання нових інформаційних технологій на різних етапах уроку математики в початковій школі [Текст] / І. Пермінова // Початкова школа. – 2011. –  № 11. – С. 21.
  9. Пушкарьова, Г. Ігрові комп’ютерні програми на уроках математики [Текст] / Г. Пушкарьова, О. Рибалко // Початкова школа. – 2013. –  № 2. – С. 9-13.


Укладач завідувач бібліотеки 

Н.П. Ремез


Категорія: Видавнича діяльність | Переглядів: 2173 | Додав: Бібліотека_ЗОШ№1 | Теги: рекомендаційний список літератури | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]