Поліна Челядінова написала відгук на книгу Галини Малик "Вуйко Йой і Лишиня" і поділилася з нами своїм враженням:
Якось цього літа, повернувшись додому зі звичайної прогулянки, стомлена палючим липневим сонцем і веселими іграми з моїми друзями, я відразу помітила, що на моєму столі з’явилася нова, незвичайна книга.
Насилу, стримуючи нетерпіння, я поспішила познайомитись з моєю загадковою гостею. Вона відразу привернула мою увагу і своєю незвичайною квадратною формою, і забавною картинкою на обкладинці. З неї на мене уважно й одночасно замислившись про щось своє, дивився якийсь дивний чоловічок. Босий, у довгій вишитій сорочці, в гуцульському капелюсі з пером і зі смішними вузликами у руці, він стояв на пагорбі українського хутора в кілька скромних будиночків з церквою та вітряком. Але ще більше дивними мені здалися істоти, що оточували мого чоловічка.
Цулун Юліана написала відгук на книгу «Ірина Хомин про Карла Гаусса, Астрід Ліндгрен, Ніколо Паганіні, Каміллу Клодель, Ван Гога, Соломію Крушельницьку», поділилася з нами своїм враженням: «Я б порадила прочитати цю книгу однокласникам, друзям і навіть дорослим. Тому що вона повчальна, збагачує знання і просто цікава. А головне – я зрозуміла: щоб стати видатною, достатньо лише вірити у свою мрію та йти до неї без сумнівів і зупинок. І, може, про тебе напишуть таку книгу». Дуже оптимістично, чи не так?
Пріоритетним
завданням сучасної школи є підготовка дитини до життя: виховання особистості
дитини, здатної самостійно здобувати інформацію, вирішувати проблеми,
використовувати власний досвід, критично мислити, вміти співпрацювати,
організовувати свою роботу. У цьому контексті роль бібліотеки в житті школи
незаперечна. Адже бібліотека — це живий організм, що постійно росте і
змінюється на вимогу часу.
Сьогодні
невпинно зростають вимоги щодо ролі і значення шкільної бібліотеки у
навчально-виховному процесі. Саме шкільна бібліотека є не лише джерелом
інформації, місцем для проведення різних цікавих заходів, осередком
спілкування, але й центром інформаційного супроводу інтелектуального розвитку
школяра та підвищення педагогічної майстерності вчителя.