Несміливий хлопчик
До п’ятого класу прийшов серед року новий учень, Микола. З першого ж дня всі побачили, що він несміливий, аж сором’язливий якийсь. Хотіли його за першою партою посадити, та він не схотів. Попросився на останню.
Вчився Микола добре, сумлінно виконував домашні завдання. Його відповіді були такі, що в класі ставало тихо, як він говорив. Кожному хотілося послухати. Вчителі хвалили Миколу:
— Ось так треба уроки готувати, так треба відповідати на уроках...
Від похвали хлопчик червонів, йому хотілося швидше сісти за свою останню парту.
Хлопці говорили про Миколу:
— Славний учень. І товариш добрий. Попросиш — завжди пояснит
...
Читати далі »
|
Прочитайте
1. Знайдіть уривок, що викликає у вас певні почуття (радості, суму, захоплення, сорому, поваги, жалю тощо); назвіть ці почуття.
2. Зачитайте у тексті найпроникливіші слова, які можуть втішити, заспокоїти, підняти настрій.
3. Передайте враження від прочитаного з допомогою фарб, слів тексту.
4. Прочитайте у тексті думки, що збігаються з вашими.
5. Назвіть афоризми, в яких дається оцінка, висловлюється повчання.
Поміркуйте
1. Яка головна д
...
Читати далі »
|
Шановні наші користувачі: учні, вчителі, батьки!
Сьогодні розпочинається Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек, який у 2018 році проходить під гаслом "Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини".
У рамках Місячника шкільна бібліотека запускає проект «Книжку читай – духовно зростай!» Книжкою для колективного читання ми обрали хрестоматію з етики "Дивоцвіт дитинства". У якій вміщено цікаві оповідання, казки, вірші та інші твори художньої літератури, що висвітлюють основні питання етики, допомагають усвідомити найважливіші духовні цінності. В основі - оповідання Василя Сухомлинського. На думку видатного педагога, аби дитина
...
Читати далі »
| |